Konståkning
Forum > Off Topic > Konståkning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: sista tävlingen för säsongen är idag men jag väntar tills i höst Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Borttagen: kul! Vilka tester har du?Min stora syster klarade just fri 1 nu vill jsg också klara det. Fri grund och Basic grund själv? bara fri grund hoppas det går bra på nästa tävlig...Vett inte när den är Jag är jag, det är inte du :P
6 apr, 2014 09:03 |
|
LoonyMe
Elev |
Åhåhh va roligt att en här tråden är aktiv!
jag har basic 4 och fri 3, hade en rest på fri 4 som jag testade för ett par veckor sedan, men jag missade. Får testa om i sommar
24 apr, 2014 10:13 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av LoonyMe: oj vad mycket du har! Blir man inte elit efter fri och basic 4? I min klubb har vi två som har basic 4 och fri 3 Åhåhh va roligt att en här tråden är aktiv! jag har basic 4 och fri 3, hade en rest på fri 4 som jag testade för ett par veckor sedan, men jag missade. Får testa om i sommar Jag är jag, det är inte du :P
24 apr, 2014 17:35 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av LoonyMe: oj vad mycket du har! Blir man inte elit efter fri och basic 4? I min klubb har vi två som har basic 4 och fri 3 Åhåhh va roligt att en här tråden är aktiv! jag har basic 4 och fri 3, hade en rest på fri 4 som jag testade för ett par veckor sedan, men jag missade. Får testa om i sommar både ja och nej, de som är elit har fri och basic 4 men för att komma med i elitserien som junior måste man få sammanlagt 80 eller 90 poäng tror jag, och jag kommer bara upp 60, så jag har en bra bit kvar dit
25 apr, 2014 10:59 |
|
Matilda weasley
Elev |
14 sep, 2014 16:18 |
|
Ithrenniel
Elev |
14 sep, 2014 16:27 |
|
Matilda weasley
Elev |
Har försökt med det jättelänge och i tisdag klarade jag det nästan fast då ramlade jag men igår satt den Jag är jag, det är inte du :P
14 sep, 2014 17:14 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Matilda weasley: Har försökt med det jättelänge och i tisdag klarade jag det nästan fast då ramlade jag men igår satt den Den känslan när man äntligen klarar ett hopp är underbar! :3 ![]()
14 sep, 2014 17:19 |
|
Matilda weasley
Elev |
2 jan, 2015 13:52 |
|
dementorn
Elev |
2 jan, 2015 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen