Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Julklapps-tråden!

Forum > Off Topic > Julklapps-tråden!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av seamus:
*En Iphone 4
*Lego Harry Potter year 1-4
*Glee säsong 2

Det var alla.


Lego Harry Potter year 5-7? :c

6 nov, 2011 14:46

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Luna 1:
Julklappslista:
Harry Potter saker från WB.hemsidan.
Kramar
Minst en GOD JUL-hälsning från en mugglis


God Jul! *Önskan uppfylld*



Vill ha:
*Wii spel(Hp xD)
*Sims 3 djurliv
*Hp saker
*Marsvin
*Resa till england
*Pengar
*Hjälp att måla om och fixa min systers gamla rum så jag kan få det

6 nov, 2011 15:03

Leptuna
Elev

Avatar


Min önskelista: Pengar... och lite annat.. mynt, sedlar, växel, kronor, hundringar, coins, geld, money, kronen, euro, slotty, SEK, DKK, cashing, cash, gold och typ så..

The lions will eat you all up.. Hö!

28 nov, 2011 20:39

Borttagen

Avatar


Jag har alltid svårt för att komma på vad jag vill ha men jag vet att jag vill ha böcker och pengar till en dator. Egentligen tycker jag att det är tråkigt med pengar, jag gillar att få en stor hög med presenter, men jag vill ha några pengar kvar efteråt.

28 nov, 2011 20:49

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Julklapps-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.