Julklapps-tråden!
Forum > Off Topic > Julklapps-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lego Harry Potter year 5-7? :c 6 nov, 2011 14:46 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Luna 1: Julklappslista: Harry Potter saker från WB.hemsidan. Kramar Minst en GOD JUL-hälsning från en mugglis God Jul! *Önskan uppfylld* Vill ha: *Wii spel(Hp xD) *Sims 3 djurliv *Hp saker *Marsvin *Resa till england *Pengar *Hjälp att måla om och fixa min systers gamla rum så jag kan få det 6 nov, 2011 15:03 |
|
Leptuna
Elev |
Min önskelista: Pengar... och lite annat.. mynt, sedlar, växel, kronor, hundringar, coins, geld, money, kronen, euro, slotty, SEK, DKK, cashing, cash, gold och typ så..
The lions will eat you all up.. Hö! 28 nov, 2011 20:39 |
|
Borttagen
|
Jag har alltid svårt för att komma på vad jag vill ha men jag vet att jag vill ha böcker och pengar till en dator. Egentligen tycker jag att det är tråkigt med pengar, jag gillar att få en stor hög med presenter, men jag vill ha några pengar kvar efteråt.
28 nov, 2011 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen