Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vilken troll formel gillar du

Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Crucio är musik för öronen!

6 nov, 2011 22:57

Borttagen

Avatar

+1


Avada Kedavra, mohaha!
Ne, haha typ Lumos, älskar namnet

6 nov, 2011 23:03

Borttagen

Avatar


Lista på behövande
1. Protego
2. Aguameti
3. Accio
4. Expelliarmus
5.Lumos

Lista på favoriter
1. Accio
2. Lumos
3. peka mot norr
4. avada kedara
5. expelliarmus

6 nov, 2011 23:04

rubeus hagrid
Elev

Avatar


jag tycker om; petrificus-totalum , ontejo -maxam , biyanto-dory

wit beyond meascure ice mans greatest treasure stolt medlem av 000

7 nov, 2011 07:42

Ms.Markus
Elev

Avatar


^ Har aldrig hört talas om ontejo -maxam eller biyanto-dory..?

Mina favoriter är Expecto Patronum, Protego, Accio och Crucio.

Mest användbara är Accio, Lumos, Aguamenti och Protego

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F429721c25a7be8c8b8cc3a11babad36d%2Ftumblr_mlgfxjBIJS1s73np6o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m72bratYog1rp7i4y.gif

7 nov, 2011 08:38

butter
Elev

Avatar


Crucio

7 nov, 2011 09:56

fredrika
Elev

Avatar


crucio

follow me on instagram, @fredrikaanderson

7 nov, 2011 14:53

Dramione99
Elev

Avatar


Expecto Patronum!

7 nov, 2011 15:50

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Reparo, accio,wingardium leviosa och lumos!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

7 nov, 2011 16:13

liuns
Elev

Avatar


reparo och expecto patronum

10 nov, 2011 19:35

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du

Du får inte svara på den här tråden.