vilken troll formel gillar du
Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Crucio är musik för öronen!
6 nov, 2011 22:57 |
|
Borttagen
|
Avada Kedavra, mohaha!
Ne, haha typ Lumos, älskar namnet 6 nov, 2011 23:03 |
|
Borttagen
|
Lista på behövande
1. Protego 2. Aguameti 3. Accio 4. Expelliarmus 5.Lumos Lista på favoriter 1. Accio 2. Lumos 3. peka mot norr 4. avada kedara 5. expelliarmus 6 nov, 2011 23:04 |
|
rubeus hagrid
Elev |
jag tycker om; petrificus-totalum , ontejo -maxam , biyanto-dory
wit beyond meascure ice mans greatest treasure stolt medlem av 000 7 nov, 2011 07:42 |
|
Ms.Markus
Elev |
^ Har aldrig hört talas om ontejo -maxam eller biyanto-dory..?
Mina favoriter är Expecto Patronum, Protego, Accio och Crucio. Mest användbara är Accio, Lumos, Aguamenti och Protego ![]()
7 nov, 2011 08:38 |
|
butter
Elev |
Crucio
7 nov, 2011 09:56 |
|
fredrika
Elev |
crucio
follow me on instagram, @fredrikaanderson 7 nov, 2011 14:53 |
|
Dramione99
Elev |
Expecto Patronum!
7 nov, 2011 15:50 |
|
Jessica Tonks
Elev |
7 nov, 2011 16:13 |
|
liuns
Elev |
reparo och expecto patronum
10 nov, 2011 19:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen