Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Framtidsdrömmar

Forum > Off Topic > Framtidsdrömmar

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vill bort från svea rike helt ärligt. Det är nog det enda jag vill. Vill inte planera allt, ta allt som det kommer :]

5 nov, 2011 12:03

Borttagen

Avatar


Jag skulle vilja bli en författare vars böcker såldes mycket runt om i världen. Eller ah, en skådespelerska skulle inte heller vara helt fel att bli. Vill i alla fall flytta till USA när jag blir äldre.

5 nov, 2011 13:10

seamus
Elev

Avatar


Jag skulle vilja bli en Rapare som bor i Hollywood och bli känd runt i världen för sin rap musik.

Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lhllibv7RT1qdw1bro1_500.gif

5 nov, 2011 13:16

Borttagen

Avatar


Jag vill bli läkare och jobba för läkare utan gränser

5 nov, 2011 14:49

Borttagen

Avatar


Jag vill bo i Hollywood och bli skådespelare, sångare och författare.

5 nov, 2011 19:02

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Egentligen vill jag vinna flera miljoner så att jag kan volontärarbeta på Ostindiefararen Götheborg nä jag känner för det, ta olika kurser som verkar roliga så som svets, japanska, franska och truck (men som är dyra) och resa lite överallt med en relativt bra kamera.

Men till verkligheten. Jag vart helt på det klara att jag ville arbeta till sjöss hela livet - och jag VILL arbeta relaterat till havet men om det blir inom ett rederi som miljövetare eller som elektriker/motorman på fartyg återstår att se. Kan även bli att jag kastar 30 000kr på att bli PT och kostrådgivare. hahaha... jag ser bara fram till 2013 just nu = jobb till hösten 2012. Segling med ostindiefararen götheborg 2012-2013 till USA och Kanada.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

5 nov, 2011 20:05

Borttagen

Avatar


Jag SKA bli en författare, en konstnär, en skådespelerska och en tidsresenär! Punkt slut!

5 nov, 2011 20:10

Blaire
Elev

Avatar


När jag är klar med min utbildning så vill jag flytta till New York och göra en succe full karriär.
Sen gör andra smått och gott

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi51.tinypic.com%2F23jg7m1.gif Heter Rainholly9 i pottermore

5 nov, 2011 20:16

Borttagen

Avatar


Flytta till Thailand och göra en resturang där.

6 nov, 2011 11:50

ginnyw123
Elev

Avatar


Jag skulle vilja bli skådespelerska eller författare

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

6 nov, 2011 16:18

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Framtidsdrömmar

Du får inte svara på den här tråden.