Peeves
Forum > Harry Potter > Peeves
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Samma här. Man har ju sett honom i spelen också
6 nov, 2011 02:17 |
|
bäst08
Elev |
f
6 nov, 2011 08:28 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Samma här. Man har ju sett honom i spelen också Han ser ju jättekonstig ut i spelen, haha Ja, snälla, det är jätteirriterande. 6 nov, 2011 11:39 |
|
Borttagen
|
6 nov, 2011 11:40 |
|
EMELESEL
Elev |
Om man bara har sett filmerna kan det vara lite svårt att veta 6 nov, 2011 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Samma här. Man har ju sett honom i spelen också Han ser ju jättekonstig ut i spelen, haha Ja, haha, han ser psykad ut. Skulle vilja se en bild påå honom om hur JK Rowling tycker han ser ut.. Undra om han ens är blå? XD Jag tänker mig honom blå, men det har väl inte stått nånting om deti boken`? 6 nov, 2011 12:48 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig som om jag är någon som aldrig läst Harry Potter just nu för jag kommer inte ihåg vem Peeves var..
Vem är han? 6 nov, 2011 12:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag känner mig som om jag är någon som aldrig läst Harry Potter just nu för jag kommer inte ihåg vem Peeves var.. Vem är han? Peeves, the Poltergeist? Ringer det ingen klocka? Men, alltså, han är ett spöke, du vet spöket som retar vettet ur Filch (vilket vett?) 6 nov, 2011 12:58 |
|
Borttagen
|
:O Peeves är grym!
Fakta om Peeves: Peeves är en figur som man skulle kunna ta som spöke, men egentligen är han en poltergeist, och en mycket irriterande sådan. Hans favoritsysslor är att förstöra för andra, särskilt för Filch. Filch och Peeves är ärkefiender, men den Peeves är mest rädd för är blodige baronen. Det enda sättet att få Peeves ur vägen är att säga tex: "Peeves! Om du inte flyttar dig ur vägen så kallar jag på blodige baronen!". Då flyttar han sig omedelbart. Haha, det var det jag kom på xD Han är riktigt rolig, och irriterande 6 nov, 2011 13:00 |
|
Borttagen
|
I love Peevsie ♥
Men nä, jag fattar inte hur dem kan ta bort honom från filmerna. Peeves är ju hur awesome som helst! 6 nov, 2011 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen