Animagus
Forum > Harry Potter > Animagus
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jix
Elev |
Hm, antingen en katt eller någon typ av fågel.. Eller kanske en varg eller räv.. Eller lodjur kanske..
Väldigt svårt beslut.. HAHA, TÄNK OM MAN BLEV EN ELEFANT ELLER FLODHÄST SOM ANIMAGUS ! HAHA, DÖÖÖÖR! (inget illa menat ifall det nu är någon som vill bli det som animagus... ) "There's no need to call me sir, professor" 7 nov, 2011 20:45 |
|
SzM
Elev |
7 nov, 2011 20:56 |
|
Borttagen
|
Åh, en fågel tror jag. Tänk vad man skulle känna sig fri! Men en fluga skulle heller inte vara så dumt, då skulle man kunna smita in och tjuvlyssna på folk!
7 nov, 2011 21:08 |
|
liuns
Elev |
absolut en örn
10 nov, 2011 19:36 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Har gjort ett test
We never go out of style <3 13 nov, 2011 21:31 |
|
-Nymphadora Tonks-
Elev |
Räv eller katt tror jag... Fast en fågel Fenix skulle också vara rätt coolt
"Because I want to fix this in my memory for ever" said Ron, his eyes closed and an uplifted expression on his face. "Draco Malfoy, the amazing bouncing ferret..." 13 nov, 2011 22:08 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Jix: Hm, antingen en katt eller någon typ av fågel.. Eller kanske en varg eller räv.. Eller lodjur kanske.. Väldigt svårt beslut.. HAHA, TÄNK OM MAN BLEV EN ELEFANT ELLER FLODHÄST SOM ANIMAGUS ! HAHA, DÖÖÖÖR! (inget illa menat ifall det nu är någon som vill bli det som animagus... ) Tänkte exakt något sånt
13 nov, 2011 22:21 |
|
Solkatten
Elev |
Man väljer ju själv vad man vill bli som animagus o.O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 nov, 2011 22:30 |
|
Freja
Elev |
En katt eller en örn
Everything is Dramione and nothing hurts. 23 nov, 2011 09:47 |
|
Hermia
Elev |
Ett lejon alla gånger
___________________________ Gryffindor 4-ever Once a MADling, always a MADling 8 dec, 2011 11:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen