Roligaste i Harry Potter
Forum > Harry Potter > Roligaste i Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gabbe
Elev |
10 jan, 2012 11:02 |
|
Borttagen
|
Gud, svårt att välja. Men de mesta har med Fred och George att göra c:
10 jan, 2012 12:41 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
finns mycket kul... men Fred och George är helt klart roligast!♥♥♥♥
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
10 jan, 2012 12:47 |
|
Freja
Elev |
Allt som Fred och George gör!
Everything is Dramione and nothing hurts. 10 jan, 2012 15:21 |
|
osten
Elev |
Fred, George och Luna brukar få mig att skratta
10 jan, 2012 16:56 |
|
confundo
Elev |
Ron, Ron, Ron!
I första filmen på väg till Hogwarts, när Ron berättar för Harry att George fick en godis med snorgubbesmak. Alltså jättesöt, bara vräker i sig godis också haha. Och så självklart i Halvblodsprinsen när Ron får i sig kärleksdryck. Annars skrattar man ju såklart åt Fred och George med. ![]()
10 jan, 2012 18:07 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Fred & Georges repliker, helt klart! ♥ Samma här!! Och Myrtle är också kul Jaa, Dom Är Helt Klart Bäst! ![]()
10 jan, 2012 18:23 |
|
revelio
Elev |
Fred & George Weasley är ju klockrena!
10 jan, 2012 18:46 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Harry Potter och halvblodsprinsen:
McLaggan: "What is this I'm eating by the way?" Harry: "...Dragon balls." McLaggan: *spyr på Snape* & Slughorn: "Harry?!" Harry: "SIR!!" Sen älskar jag scenen i spökande stugan i 'Fången från Azkaban': Remus: Severus, don't be a fool. Sirius: He can't help it Remus, it's bound to be a habit by now. Remus: Sirius, be quiet. Sirius: Be quiet yourself, Remus. Severus: Oh listen to you two, quarreling like an old married couple. Sirius: Why don't you run along to play with your chemistry set? ♥ x 1000
http://kenninishkitishki.tumblr.com
10 jan, 2012 19:10 |
|
geminio
Elev |
Tvillingarna Weasley
10 jan, 2012 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen