Vart ska du se HP7?
Forum > Harry Potter > Vart ska du se HP7?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggelin
Elev |
I min hemstad tror jag... fast jag är väldigt avis på de som kommer åka till UK och gå på premiären.
20 apr, 2011 08:46 |
|
Katla
Elev |
Jag med! VARFÖÖÖR får inte jag!?
♏︎ 20 apr, 2011 08:46 |
|
Pixie
Elev |
20 apr, 2011 08:48 |
|
Piggelin
Elev |
Portkey är samma dag som det är premiär i UK så flera som skulle dit åker till UK istället
20 apr, 2011 08:53 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag ska försöka se den på premiären, och då blir det antagligen i Sickla (om den går där), Rigoletto eller Saga!
Hmm, eller kanske den på Hötorget, kommer inte ihåg vad den heter XD
20 apr, 2011 09:49 |
|
Borttagen
|
Jag kommer nog se den på Rigoletto, första visningen och i 3d!
20 apr, 2011 14:49 |
|
Elley
Elev |
20 apr, 2011 14:53 |
|
Slytherinofc
Elev |
Jag ser den antingen i Ystad eller Kristianstad
Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 23 apr, 2011 12:39 |
|
Salazar1
Elev |
Jag ser den nog i Eslöv! Jag såg HP6 i Ystad
Slytherin Pride 23 apr, 2011 14:03 |
|
silverine
Elev |
23 apr, 2011 14:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen