Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
2 apr, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
WTF?! 2 apr, 2012 20:50 |
|
Ginnyy
Elev |
2 apr, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
2 apr, 2012 21:06 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför vill du frivilligt ha en vecka av helvete..?! Jo för att du får mens som ett tecken på att allt är bra, att du är frisk. Om det inte händer betyder det är något är fel. Och jag vill helst av allt bara vara frisk.
2 apr, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Varför vill du frivilligt ha en vecka av helvete..?! Jo för att du får mens som ett tecken på att allt är bra, att du är frisk. Om det inte händer betyder det är något är fel. Och jag vill helst av allt bara vara frisk. Really?! Intressant.. Om man har oregelbunden då? o.o Jag håller tummarna för din mens kära du 2 apr, 2012 21:19 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Whya: Och man får SKITONT i ryggen och mår illa... I alla fall jag... Alla andra verkar få ont i magen.. Jag brukade få ont i både magen och ryggen. Så det finns alla möjliga varianter... och en del får inte ont alls. Åh, vad bra! I'M NOT ALONE! jag har ryggproblem annars också, för jag växer så fort vissa perioder, och då förstärks det väl, antar jag...
2 apr, 2012 21:20 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Jackie: Jag har inte fått mens än, jag är ganska sen i kroppsutvecklingen , jag är ca 141 cm lång och jag ska fylla 14 i november... Jag fick mens när jag var ungefär like gammal som du (det vill säga lite mer än ett år sedan) Jag var också lite sen, och du... det gör ingenting. Det är inget att längta till, även om du är lite nyfiken om hur det är.
2 apr, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Det gör ju inget att man får sin mens senare. Skrivet av Jackie: Jag har inte fått mens än, jag är ganska sen i kroppsutvecklingen , jag är ca 141 cm lång och jag ska fylla 14 i november... Jag fick mens när jag var ungefär like gammal som du (det vill säga lite mer än ett år sedan) Jag var också lite sen, och du... det gör ingenting. Det är inget att längta till, även om du är lite nyfiken om hur det är. Jag önskar att min mens kommit senare än vad den gjorde. Fick min i femman, först i klassen var jag med allt... 2 apr, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
Fast jg tycker inte att det är så hemskt i alla lägen typ. Alltså ibland är det bara skönt att kunna skylla på det - så länge man inte har världens mensvärk, men det är så olika ifrån gång till gång för mig.
3 apr, 2012 10:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen