Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Fenixx: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Säsong 5 idag .... Vet ni vart man kan se det gratis? Va? Var har du fått det ifrån? Glee S.5 börjar den 26:e va? jag fick för mig att det var idag Jag tror att det skulle börja idag men att de sköt upp premiären på grund av Corys död. Är inte helt säker dock. skulle tro att couchtuner kommer släppa det någon gång snart.. eller swefilmer
18 sep, 2013 16:37 |
|
HannaPanna
Elev |
20 sep, 2013 14:02 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av MissLollo: Jag har inget emot henne, men vad ska hon göra i Glee egentligen? Eller hur säger man ... jag vet inte. hade inte ens hört att hon skulle vara med förens nu.Alltså är det bara jag som är skitsur över att Demi Lovato ska vara med? 20 sep, 2013 20:18 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av MissLollo: Alltså är det bara jag som är skitsur över att Demi Lovato ska vara med? Nej jag älskar Demi och hennes karaktär Dani och Naya aww, ok jag gillar ju brittana mer men det kommer inte att hända mer osv, och Dani är säkert way better än hon där rödhåriga tjejen med hatt. Fast jag vill typ se Demi och Lea interaction off set för ja de är så lika på vissa sätt typ so strong och ja!! ![]()
20 sep, 2013 20:22 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av MissLollo: Alltså är det bara jag som är skitsur över att Demi Lovato ska vara med? Nej, vi är åtminstone 2
20 sep, 2013 21:50 |
|
Ginny00
Elev |
Har börjat med en Glee-fanfic på engelska
23 sep, 2013 17:36 |
|
EmahS
Elev |
23 sep, 2013 21:56 |
|
HannaPanna
Elev |
IDAG OMFGGGBSJSJAKSDVDMDLSLSLDBF OKEJ MEN EFTERSOM VI BOR I EUROPA SÅ KOMMER AVSNITTET TYP INTE UT FÖRRÄNS IMORGON
men ändå ascsnflbenakajfvgnldks
26 sep, 2013 09:19 |
|
Fenixx
Elev |
26 sep, 2013 18:01 |
|
Borttagen
|
VAR KAN MAN SE DET
26 sep, 2013 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen