UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Agnate
Elev |
Jag tycker om svärord. Tycker menigar blir för tråkiga och seriösa utan nåt jäkla svärord i sig. Svärord kan visa känslor i meningar som ibland inga andra ord kan..
![]()
28 okt, 2016 21:35 |
|
Solkatten
Elev |
Min favorit årstid är vintern. Och jag hatar hösten.
Arivle: Inte jag heller. Eller jag vet inte ens om jag druckit det tbh. Kan inte dricka kolsyra typ oavsett hur god drycken kan vara. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2016 21:39 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Agnate: Jag tycker om svärord. Tycker menigar blir för tråkiga och seriösa utan nåt jäkla svärord i sig. Svärord kan visa känslor i meningar som ibland inga andra ord kan.. Håller helt med!!! 28 okt, 2016 22:04 |
|
Borttagen
|
Alltså jag hatar verkligen inte Michael Gambon som Dumbledore
29 okt, 2016 01:21 |
|
Frivolt
Elev |
Jag stör mig inte på ATT folk säger En ist för Man men jag stör mig så sjukt mkt på ANLEDNINGEN till att folk säger så!!
-.- Spoiler: Tryck här för att visa! 29 okt, 2016 16:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså jag hatar verkligen inte Michael Gambon som Dumbledore Vadå är det många som gör det eller? Han är min favorit Dumbledore tbh. Men jag gillar den första också (vet inte namnet) mycket. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2016 17:12 |
|
Agnate
Elev |
Föstår inte varför folk tycker personer som Justin Bieber, Shawn Mendes (eller hur man nu stavar hans namn'
Jag förstår speciellt INTE varför folk tycker Markus och Martinius (eller vad de nu heter) är bra, like what? ![]()
30 okt, 2016 21:22 |
|
Borttagen
|
jag hatar sims
31 okt, 2016 09:01 |
|
Irissuzanne
Elev |
Kollar typ inte på svensk tv för att jag tycker att det flesta suger... No offence
Hatar simpsons och alla serier lik det. Tycker inte att det är särskilt roligt eller nåt. Det är ganska tråkigt och alla skämt är bara skit och super dumma och barnsliga...
31 okt, 2016 11:50 |
|
DonutAlien
Elev |
Jag hatar glass
ugh 31 okt, 2016 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen