@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) JAG VILL HA! 3 apr, 2012 18:35 |
|
LoonyMe
Elev |
3 apr, 2012 18:36 |
|
Stinaa
Elev |
3 apr, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Alltså, det brukar vara så här när jag säljer kort på det här sättet. Jag säljer de jag har dubbelt av (Utom Bellatrix och Snape). Alla har samma pris oavsett färg. Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) Jag vill Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) JAG VILL HA! Usch.... Nu blev det jobbigt. 3 apr, 2012 18:37 |
|
LoonyMe
Elev |
3 apr, 2012 18:38 |
|
Stinaa
Elev |
3 apr, 2012 18:38 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Alltså, det brukar vara så här när jag säljer kort på det här sättet. Jag säljer de jag har dubbelt av (Utom Bellatrix och Snape). Alla har samma pris oavsett färg. Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) Jag vill Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) JAG VILL HA! Usch.... Nu blev det jobbigt. köper rubbet du har fler av e snape till salu? ![]()
3 apr, 2012 18:38 |
|
LoonyMe
Elev |
3 apr, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Nej, det är han inte. Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Alltså, det brukar vara så här när jag säljer kort på det här sättet. Jag säljer de jag har dubbelt av (Utom Bellatrix och Snape). Alla har samma pris oavsett färg. Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) Jag vill Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) JAG VILL HA! Usch.... Nu blev det jobbigt. köper rubbet du har fler av e snape till salu? Okej, då säljer jag dem till dig. Förlåt Twix, tyvärr var xXHalfbloodPrincessXx före. 3 apr, 2012 18:41 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Nej, det är han inte. Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Alltså, det brukar vara så här när jag säljer kort på det här sättet. Jag säljer de jag har dubbelt av (Utom Bellatrix och Snape). Alla har samma pris oavsett färg. Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) Jag vill Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) JAG VILL HA! Usch.... Nu blev det jobbigt. köper rubbet du har fler av e snape till salu? Okej, då säljer jag dem till dig. Förlåt Twix, tyvärr var xXHalfbloodPrincessXx före. ![]()
3 apr, 2012 18:41 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen