@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Miskel: öSkrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Lyckos dig som har en studsmatta! Aw :[ Om du bor i sthlm/kommer till sthlm någon gång så kan du få hoppa med mig Aw, tack ska du ha 25 maj, 2012 22:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Miskel: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Lyckos dig som har en studsmatta! Aw :[ Om du bor i sthlm/kommer till sthlm någon gång så kan du få hoppa med mig Nästa gång jag åker t sthlm Jag har också en studsmatta. Det är det bäääästa som finns Vad kan du göra? Jag vill kunna göra bakåtvolt... jag kan bara om jag gör ryggstuds innan! Haha, kan typ bara göra en framåtvolt och ryggstuds. x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 22:31 |
|
Knizzlare
Elev |
25 maj, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Dricker monster
25 maj, 2012 22:31 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: öSkrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Lyckos dig som har en studsmatta! Aw :[ Om du bor i sthlm/kommer till sthlm någon gång så kan du få hoppa med mig Aw, tack ska du ha Woho! Vi borde så träffas någon gång dådå!! Vart någonstans? Jag bor i huddinge Knizzlare: Okej, men det är ju bra att kunna hoppa alls C:!!!! Solkatten: Kul! Jag kan typ 360, framvolt, knäframåtvolt, halv bak, handvolt, brygga till fötter och typ massa weird saker som jag bara kommit på själv...som att göra ryggstuds och sedan göra ett varv och landa på fötter...
25 maj, 2012 22:31
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-25 kl. 22:34
|
|
Borttagen
|
OCH JAG ÄR KLAAAAAAAAAAAAR
25 maj, 2012 22:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Läste det här på Tumblr: J.K. Rowling has revealed that Lily was pregnant with her second child, when Voldemort killed her. Even worse, she had finally talked James into making peace with Snape, and even wanted to make him the child's godfather. Är det sant!? Vart har man fått det ifrån!? Opinions!? What? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 22:33 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
På en Harry Potter sida var det bild på Voldemort och någon Harry Potter Confessions och under den hade någon kommenterat:
But all Slytherins are horrible people, and need to die! ![]() Så bara för att Voldemort var i Slytherin så är alla därifrån onda och förtjänar att dö? ._.
25 maj, 2012 22:33
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-25 kl. 22:37
|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: öSkrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Lyckos dig som har en studsmatta! Aw :[ Om du bor i sthlm/kommer till sthlm någon gång så kan du få hoppa med mig Aw, tack ska du ha Woho! Vi borde så träffas någon gång dådå!! Vart någonstans? Jag bor i huddinge Jag bor i Älta, det ligger i Nacka 25 maj, 2012 22:33 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: öSkrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Lyckos dig som har en studsmatta! Aw :[ Om du bor i sthlm/kommer till sthlm någon gång så kan du få hoppa med mig Aw, tack ska du ha Woho! Vi borde så träffas någon gång dådå!! Vart någonstans? Jag bor i huddinge Jag bor i Älta, det ligger i Nacka Ahaaa!!!! Hehee C:
25 maj, 2012 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen