@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Lyckos dig som har en studsmatta! Aw :[ Om du bor i sthlm/kommer till sthlm någon gång så kan du få hoppa med mig
25 maj, 2012 22:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: .... Hur orkar ni inte sitta uppe till 00:00 jag satt uppe till tre och pratade med HarryFreakingPotter en gång. x) Men det är olika för mig. Vissa kvällar orkar jag typ bara vara uppe till elva någonting medan andra typ till tre-fyra. xD En gång stannade jag uppe vid fem-sex, haha. Miskel - Är man ett "ESC fan" så är man. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 22:25 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Lyckos dig som har en studsmatta! Aw :[ Om du bor i sthlm/kommer till sthlm någon gång så kan du få hoppa med mig Nästa gång jag åker t sthlm ![]()
25 maj, 2012 22:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Miskel: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Lyckos dig som har en studsmatta! Aw :[ Om du bor i sthlm/kommer till sthlm någon gång så kan du få hoppa med mig Nästa gång jag åker t sthlm Jag har också en studsmatta. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 22:26 |
|
Miskel
Elev |
25 maj, 2012 22:27 |
|
Knizzlare
Elev |
25 maj, 2012 22:27 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Miskel: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Lyckos dig som har en studsmatta! Aw :[ Om du bor i sthlm/kommer till sthlm någon gång så kan du få hoppa med mig Nästa gång jag åker t sthlm Jag har också en studsmatta. Det är det bäääästa som finns Vad kan du göra? Jag vill kunna göra bakåtvolt... jag kan bara om jag gör ryggstuds innan!
25 maj, 2012 22:28 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har låten "Jag är en gummibjörn" på hjärnan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 22:30 |
|
Ginnyy
Elev |
Läste det här på Tumblr:
J.K. Rowling has revealed that Lily was pregnant with her second child, when Voldemort killed her. Even worse, she had finally talked James into making peace with Snape, and even wanted to make him the child's godfather. Är det sant!? Vart har man fått det ifrån!? Opinions!?
25 maj, 2012 22:30 |
|
Celebikai
Elev |
25 maj, 2012 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen