@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min!
25 maj, 2012 22:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Jag orkade vara uppe och se hela förra året i alla fall. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 22:21 |
|
scarhead
Lärare |
.... Hur orkar ni inte sitta uppe till 00:00
jag satt uppe till tre och pratade med HarryFreakingPotter en gång. x) 25 maj, 2012 22:23 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! I wish ♥ studsmattor assåå Solkatten Jag med troja fast har typ tappat intresset för de xd lr asså nej men...orkar typ inte kolla fast jag gillar det xd ![]()
25 maj, 2012 22:23 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Jag orkade vara uppe och se hela förra året i alla fall. xD du har epic skills! Knizzlare: Eller hur! Studsmattor är typ... det bästa som finns ♥
25 maj, 2012 22:23
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-25 kl. 22:24
|
|
Knizzlare
Elev |
scarhead: Klart man orkar sitta uppe till klockan tolv, mkt längre xd Men inte sitta och kolla på ESC hela tiden
![]()
25 maj, 2012 22:23 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag hoppas jag orkar vara vaken tills 00:00 imorgon då jag tror ESC slutar xD Det kommer ju hålla på i fyra timmar. asså shiit, jag kmr inte orka kolla ahhaha xd Hahaha, inte jag heller... kommer nog gå ut och hoppa studsmatta var 10:e min! Lyckos dig som har en studsmatta! 25 maj, 2012 22:24 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
25 maj, 2012 22:24 |
|
Knizzlare
Elev |
25 maj, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: .... Hur orkar ni inte sitta uppe till 00:00 jag satt uppe till tre och pratade med HarryFreakingPotter en gång. x) Jag brukar vara uppe till 06:00 ibland. Hehe. Dock sover jag bort halva dagen då, men de är det värt! 25 maj, 2012 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen