@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: det känns jättekonstigt utan meddelandegrejset på folks profiler när man är blockerad haha. o.o Är du blockad? 0.0 jag tror det haha. o.o men det spelar inte så stor roll^^ Puss på dig ♥
25 maj, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: det känns jättekonstigt utan meddelandegrejset på folks profiler när man är blockerad haha. o.o Är du blockad? 0.0 jag tror det haha. o.o men det spelar inte så stor roll^^ Puss på dig ♥ aw, sweetie♥ puss på dig med♥ 25 maj, 2012 21:12 |
|
scarhead
Lärare |
25 maj, 2012 21:13 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: det känns jättekonstigt utan meddelandegrejset på folks profiler när man är blockerad haha. o.o Är du blockad? 0.0 jag tror det haha. o.o men det spelar inte så stor roll^^ Puss på dig ♥ aw, sweetie♥ puss på dig med♥ Vårt shipnamn är LizzieLovegood1 va?
25 maj, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: det känns jättekonstigt utan meddelandegrejset på folks profiler när man är blockerad haha. o.o Är du blockad? 0.0 jag tror det haha. o.o men det spelar inte så stor roll^^ Puss på dig ♥ aw, sweetie♥ puss på dig med♥ Vårt shipnamn är LizzieLovegood1 va? haha yep♥ 25 maj, 2012 21:14 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LunaLovegood1: LuizzieLovegood1 skulle varit det gulligaste ever ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: det känns jättekonstigt utan meddelandegrejset på folks profiler när man är blockerad haha. o.o Är du blockad? 0.0 jag tror det haha. o.o men det spelar inte så stor roll^^ Puss på dig ♥ aw, sweetie♥ puss på dig med♥ Vårt shipnamn är LizzieLovegood1 va? 25 maj, 2012 21:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av LunaLovegood1: LuizzieLovegood1 skulle varit det gulligaste ever ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: det känns jättekonstigt utan meddelandegrejset på folks profiler när man är blockerad haha. o.o Är du blockad? 0.0 jag tror det haha. o.o men det spelar inte så stor roll^^ Puss på dig ♥ aw, sweetie♥ puss på dig med♥ Vårt shipnamn är LizzieLovegood1 va? omg vad gulligt o.o♥ 25 maj, 2012 21:15 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av LunaLovegood1: LuizzieLovegood1 skulle varit det gulligaste ever ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: det känns jättekonstigt utan meddelandegrejset på folks profiler när man är blockerad haha. o.o Är du blockad? 0.0 jag tror det haha. o.o men det spelar inte så stor roll^^ Puss på dig ♥ aw, sweetie♥ puss på dig med♥ Vårt shipnamn är LizzieLovegood1 va? Ja, det har du rätt i ♥
25 maj, 2012 21:16 |
|
scarhead
Lärare |
25 maj, 2012 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen