Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Katla: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Katla: Skrivet av Jac: Feels like I'm famous with all these ships goin' around!Skrivet av Katla: MASHUPNAMES ♥ GinnyPuff! Olisu! Me/LilyLunaPotter is just a bromance, though HAHAH BROMANCE honey Min ''bromance'' tid var över för länge sedan IM IN LOOOVE WITH YOU, WOMEN But darling, I already have a girlfriend! sigh UHM YES YOU DO I'm watching you LilyLunaPotter... oh my gosh what have i dragged myself into ♏︎ 1 apr, 2012 15:44 |
|
Borttagen
|
Med bollen i mina händer känns det rätt. Jag blir som en helt annan person.
Det var längesen jag kände såhär, flera år sedan jag spelade sist. Det var fyra, kanske fem år sedan. I realized that this is where my heart is Now is the time to finish what i started Can't worry 'bout what other people might say It's who I am Gotta live my dream my own way 1 apr, 2012 20:16 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Katla: Skrivet av Jac: Feels like I'm famous with all these ships goin' around!Skrivet av Katla: MASHUPNAMES ♥ GinnyPuff! Olisu! Me/LilyLunaPotter is just a bromance, though HAHAH BROMANCE honey Min ''bromance'' tid var över för länge sedan IM IN LOOOVE WITH YOU, WOMEN But darling, I already have a girlfriend! sigh Fu ;_; Vi fortsätter med vår Bromance grej då,hunnnnn Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Katla: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Katla: Skrivet av Jac: Feels like I'm famous with all these ships goin' around!Skrivet av Katla: MASHUPNAMES ♥ GinnyPuff! Olisu! Me/LilyLunaPotter is just a bromance, though HAHAH BROMANCE honey Min ''bromance'' tid var över för länge sedan IM IN LOOOVE WITH YOU, WOMEN But darling, I already have a girlfriend! sigh UHM YES YOU DO I'm watching you LilyLunaPotter... HAHA sorry ._. *feelin like a inkräktare,oja* But i like you tooooo du är cool c: ![]()
1 apr, 2012 21:18 |
|
Katla
Elev |
It's okay, Venus. I'll always love you.
♏︎ 1 apr, 2012 21:36 |
|
Jackie
Elev |
Jag har inte fått mens än, jag är ganska sen i kroppsutvecklingen , jag är ca 141 cm lång och jag ska fylla 14 i november...
2 apr, 2012 10:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jackie: Jag har inte fått mens än, jag är ganska sen i kroppsutvecklingen , jag är ca 141 cm lång och jag ska fylla 14 i november... Ifrån UMO. "De flesta brukar få mens någon gång i 12-13-årsåldern. Men man kan få den redan när man är nio eller först när man är 16 år utan att det är något som är fel. Har man inte fått sin första mens när man är 16-17 år ska man gå till en läkare." Du kan vara lugn ett tag till Jag förstår att det känns jobbigt, för mig var det precis tvärtom. Jag var en av de första, och det var jättejobbigt det med. 2 apr, 2012 11:22 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Jackie: Jag har inte fått mens än, jag är ganska sen i kroppsutvecklingen , jag är ca 141 cm lång och jag ska fylla 14 i november... Mens är ingenting att längta till tro mig Jag fick min tidigt och det är absolut ingenting att längta till ![]()
2 apr, 2012 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jackie: Jag har inte fått mens än, jag är ganska sen i kroppsutvecklingen , jag är ca 141 cm lång och jag ska fylla 14 i november... Det är inte alls konstigt. Jag var absolut först i min klass. Nyss fyllda 11 år och 173 cm lång. Heja >.< Njut så länge det varar. Mensen är allmänt bara ivägen och jobbig. 2 apr, 2012 13:35 |
|
Whya
Elev |
2 apr, 2012 13:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Whya: Och man får SKITONT i ryggen och mår illa... I alla fall jag... Alla andra verkar få ont i magen.. Jag brukade få ont i både magen och ryggen. Så det finns alla möjliga varianter... och en del får inte ont alls. 2 apr, 2012 14:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen