Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 497 498 499 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Jag tycker inte om hundar


Ren nyfikenhet. Vad med hundar skrämmer dig? Jag har två själv o dom är typ mina bebisar fast dom väger nästan 30 kg så, ja. Är mest nyfiken ^_^


De hoppar upp på en bara sådär från ingenstans, de skäller, de luktar illa, jag vet inte hur jag ska hantera dom, jag har blivit skrämd av hundar när jag var yngre, ryggar man tillbaka tror de bara att man vill leka vilket är det sista jag vill göra osv!

Men tror det största är att jag blivit skrämd av dem när jag var liten plus att en kompis har en hund som ...jag inte alls tyckte om! Den skrämde mig!
Och att de luktar satan!


Haha.. Jaa... Hundar väcker känslor helt klart. Gick med min ena lös en dag, helt ensam mitt ute i ingenstans. Kommer en gubbe på aslångt avstånd (minst 50 meter), kallar in hunden, kopplar o vi går vidare, inga problem. När jag möter gubben säger han att jag kommer brinna i helvetet som har en hund, för jag tog minsann inte hänsyn till att han var hundrädd... Yep.

22 okt, 2016 23:37

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Jag tycker inte om hundar


Ren nyfikenhet. Vad med hundar skrämmer dig? Jag har två själv o dom är typ mina bebisar fast dom väger nästan 30 kg så, ja. Är mest nyfiken ^_^


De hoppar upp på en bara sådär från ingenstans, de skäller, de luktar illa, jag vet inte hur jag ska hantera dom, jag har blivit skrämd av hundar när jag var yngre, ryggar man tillbaka tror de bara att man vill leka vilket är det sista jag vill göra osv!

Men tror det största är att jag blivit skrämd av dem när jag var liten plus att en kompis har en hund som ...jag inte alls tyckte om! Den skrämde mig!
Och att de luktar satan!


Haha.. Jaa... Hundar väcker känslor helt klart. Gick med min ena lös en dag, helt ensam mitt ute i ingenstans. Kommer en gubbe på aslångt avstånd (minst 50 meter), kallar in hunden, kopplar o vi går vidare, inga problem. När jag möter gubben säger han att jag kommer brinna i helvetet som har en hund, för jag tog minsann inte hänsyn till att han var hundrädd... Yep.


Jaa, alltså fine om folk har hundarna okopplade där det inte är så mkt folk! Eller i skogen eller vad som. Men jag tycker gärna inte om att se lösa hundar mitt i stan typ. Vem vet vad hunden kan göra?? Och jag hatar det!!

Okej, jaa - alltså har man dom lös ska man ha bra koll på dom och samtidigt tänka på att det kan finnas hundrädda därute.
Och är man hundrädd spelar det ingen roll om det är en stor varghund eller en liten chiuaua

22 okt, 2016 23:41

Obliviate_
Elev

Avatar


Frivolt Ser i stort sett aldrig folk som har hundar lösa inne i stan. Och har du lite hundvana kan du läsa hunden o se vad dens avsikter är rätt lätt. Men visst, jag fattar. Är man hundrädd så är alla hundars avsikt att slita huvudet av en. Jag själv är livrädd för alla flygande insekter, inkluderat fucking flugor. Vilket jag ofta blir mobbad för.

Så ja, i feel u. Även om jag inte delar just hundfobin

22 okt, 2016 23:47

introvertsaxofonist
Elev

Avatar

+2


Tycker att folk gör en för stor grej av Halloween.

"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson

23 okt, 2016 01:13

Borttagen

Avatar


Fattar inte vad som är så roligt med trolljakt

24 okt, 2016 20:12

Borttagen

Avatar


jag har inget tumblr konto och är inte intresserad av att skaffa det heller

24 okt, 2016 21:57

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Jag är allergisk mot ordet Feminism...Det har fått en helt annan innebörd för mig och så fort jag hör ordet eller ser ordet så känner jag bara för att stänga av allt och flytta till nått ställe mitt i en skog i en stuga vars grannar ligger minst en mil bort och avlägsna mig från verkligheten så jag slipper se eller höra ordet igen!

Rös bara av att skriva det där....

24 okt, 2016 22:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fattar inte vad som är så roligt med trolljakt


.. då är vi två.

Det är precis samma störningsmoment som när adblock stänger ner och det knappt går att se för alla jävla popup's.


25 okt, 2016 11:53

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fattar inte vad som är så roligt med trolljakt



Nja. Jag brukar inte fånga så många troll, det orkar jag inte hålla på med. Tycker mest de är söta xD

25 okt, 2016 11:58

Arivle
Elev

Avatar


Jag tycker inte om Coca Cola.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

25 okt, 2016 11:58

1 2 3 ... 497 498 499 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.