@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Luna 1: strunta i såna korkade människor!! jag tkr du skall be dem dra åt h*lvete Jag hatar när folk säger; "Inte för att vara taskig men-" Eller den klassiska; "Jag ska nog inte säga något" OM NI SKA HACKA PÅ MIG, PLEASE, BARA SÄG DET PÅ DET RIKTIGA SÄTTET. "Inte för att vara taskig men-" är i min erfarenhet; "Jag ska nu hacka på din personlighet/utseende på ett eller annat otrevligt sätt, men jag vill inte du ska ta illa up..." "Alltså jag ska inte säga något" är; "Jag ser något väldigt fel om dig, men jag väljer att itne påpeka det och säger bara något annat otrevligt och hånfullt så du mår dåligt och undrar vad du har för fel hela dagen" Känns så otroligt trevligt när de kommentarerna kommer efter varandra också... Haha, tack. Jag försöker att göra det nästa gång ♥
Tumblr.
25 maj, 2012 19:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Luna 1: ja du är bra som du är glöm inet det ♥Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Luna 1: strunta i såna korkade människor!! jag tkr du skall be dem dra åt h*lvete Jag hatar när folk säger; "Inte för att vara taskig men-" Eller den klassiska; "Jag ska nog inte säga något" OM NI SKA HACKA PÅ MIG, PLEASE, BARA SÄG DET PÅ DET RIKTIGA SÄTTET. "Inte för att vara taskig men-" är i min erfarenhet; "Jag ska nu hacka på din personlighet/utseende på ett eller annat otrevligt sätt, men jag vill inte du ska ta illa up..." "Alltså jag ska inte säga något" är; "Jag ser något väldigt fel om dig, men jag väljer att itne påpeka det och säger bara något annat otrevligt och hånfullt så du mår dåligt och undrar vad du har för fel hela dagen" Känns så otroligt trevligt när de kommentarerna kommer efter varandra också... Haha, tack. Jag försöker att göra det nästa gång ♥ ![]()
25 maj, 2012 19:35 |
|
Solkatten
Elev |
Vill se en film via internet men det går inte för det laggar.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 19:41 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Luna 1: ja du är bra som du är glöm inet det ♥ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Luna 1: strunta i såna korkade människor!! jag tkr du skall be dem dra åt h*lvete Jag hatar när folk säger; "Inte för att vara taskig men-" Eller den klassiska; "Jag ska nog inte säga något" OM NI SKA HACKA PÅ MIG, PLEASE, BARA SÄG DET PÅ DET RIKTIGA SÄTTET. "Inte för att vara taskig men-" är i min erfarenhet; "Jag ska nu hacka på din personlighet/utseende på ett eller annat otrevligt sätt, men jag vill inte du ska ta illa up..." "Alltså jag ska inte säga något" är; "Jag ser något väldigt fel om dig, men jag väljer att itne påpeka det och säger bara något annat otrevligt och hånfullt så du mår dåligt och undrar vad du har för fel hela dagen" Känns så otroligt trevligt när de kommentarerna kommer efter varandra också... Haha, tack. Jag försöker att göra det nästa gång ♥ ![]()
Tumblr.
25 maj, 2012 19:42 |
|
scarhead
Lärare |
25 maj, 2012 19:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Luna 1: naw vad söt du är ♥Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Luna 1: ja du är bra som du är glöm inet det ♥ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Luna 1: strunta i såna korkade människor!! jag tkr du skall be dem dra åt h*lvete Jag hatar när folk säger; "Inte för att vara taskig men-" Eller den klassiska; "Jag ska nog inte säga något" OM NI SKA HACKA PÅ MIG, PLEASE, BARA SÄG DET PÅ DET RIKTIGA SÄTTET. "Inte för att vara taskig men-" är i min erfarenhet; "Jag ska nu hacka på din personlighet/utseende på ett eller annat otrevligt sätt, men jag vill inte du ska ta illa up..." "Alltså jag ska inte säga något" är; "Jag ser något väldigt fel om dig, men jag väljer att itne påpeka det och säger bara något annat otrevligt och hånfullt så du mår dåligt och undrar vad du har för fel hela dagen" Känns så otroligt trevligt när de kommentarerna kommer efter varandra också... Haha, tack. Jag försöker att göra det nästa gång ♥ ![]()
25 maj, 2012 19:46 |
|
Solkatten
Elev |
HAHAHAHAH, va fan är detta? X"D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 19:52 |
|
Alice...
Elev |
25 maj, 2012 19:54 |
|
Solkatten
Elev |
Awesome but w e i r d x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 19:56 |
|
Celebikai
Elev |
såg en GIGANTISK insekt idag.
var typ 2 cm och orange och svart och hårig och äcklig och surrig. fick panik så jag gick av trottoarkanten. better safe than sorry. fast det var en kille som kollade konstigt på mig. så jag gick hem, åt kexchoklad och instagrammade. ![]()
25 maj, 2012 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen