@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Varmt.
Det är varmt guise. Varmt. VARMT wolfstar deserved better. 25 maj, 2012 18:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Buddha: Skrivet av Borttagen: Det kliar som fan på min armbåge o___O Min med... Yeah, "Kliande armbåge klubben" nästa. 25 maj, 2012 18:12 |
|
Borttagen
|
Jag har massor av idéer till nya fanfics. Men först kanske jag borde skriva klart den jag håller på med för tillfället..
25 maj, 2012 18:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2012 18:15 |
|
Buddha
Elev |
PBAT HAR GJORT EN ÅT MED TRISTAM OMG KANADENSISK DUBSTEP WUBWUB
http://www.youtube.com/watch?v=HEeW3Pp6b84&feature=g-u-u 25 maj, 2012 18:22 |
|
Solkatten
Elev |
Snart är det mat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 18:24 |
|
Alice...
Elev |
25 maj, 2012 19:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2012 19:26 |
|
Luna 1
Elev |
Jag hatar när folk säger;
"Inte för att vara taskig men-" Eller den klassiska; "Jag ska nog inte säga något" OM NI SKA HACKA PÅ MIG, PLEASE, BARA SÄG DET PÅ DET RIKTIGA SÄTTET. "Inte för att vara taskig men-" är i min erfarenhet; "Jag ska nu hacka på din personlighet/utseende på ett eller annat otrevligt sätt, men jag vill inte du ska ta illa up..." "Alltså jag ska inte säga något" är efter någon tittat på dig med kritiskt ansikte och gör en liten grimars. "Jag ska inte säga något, men egentligen tycker jag du är skitful" är hela meningen i min erfarenhet. Men nä, folk tycker det är trevligare att bara säga "Alltså jag ska inte säga något". Fuck you. Känns så otroligt trevligt när de kommentarerna kommer efter varandra också... Hatar skolan ibland
Tumblr.
25 maj, 2012 19:31
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-25 kl. 19:34
|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Luna 1: strunta i såna korkade människor!! jag tkr du skall be dem dra åt h*lveteJag hatar när folk säger; "Inte för att vara taskig men-" Eller den klassiska; "Jag ska nog inte säga något" OM NI SKA HACKA PÅ MIG, PLEASE, BARA SÄG DET PÅ DET RIKTIGA SÄTTET. "Inte för att vara taskig men-" är i min erfarenhet; "Jag ska nu hacka på din personlighet/utseende på ett eller annat otrevligt sätt, men jag vill inte du ska ta illa up..." "Alltså jag ska inte säga något" är; "Jag ser något väldigt fel om dig, men jag väljer att itne påpeka det och säger bara något annat otrevligt och hånfullt så du mår dåligt och undrar vad du har för fel hela dagen" Känns så otroligt trevligt när de kommentarerna kommer efter varandra också... ![]()
25 maj, 2012 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen