@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
25 maj, 2012 16:56 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: omfgTänk om Lauren Lopez skulle spela Finnick omg. that would be omg i don't know Freaking perfect. omg. ![]()
25 maj, 2012 16:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2012 16:58 |
|
Solkatten
Elev |
Jag blir snart galen på vårt internet!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 17:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2012 17:11 |
|
scarhead
Lärare |
Jag har en fråga - jag har ofta hört att jag är mogen för min ålder (jag är tolv år, fylld), vad tycker ni är moget då? :3
Jag har alltid känt typ att jag är mogen för att vara tolv/elva/något. Men inte riktigt varför. SÅ, FÖRKLARA GUISE 25 maj, 2012 17:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Jag har en fråga - jag har ofta hört att jag är mogen för min ålder (jag är tolv år, fylld), vad tycker ni är moget då? :3 Jag har alltid känt typ att jag är mogen för att vara tolv/elva/något. Men inte riktigt varför. SÅ, FÖRKLARA GUISE Mogen är väl något mellan och ?25 maj, 2012 17:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag har en fråga - jag har ofta hört att jag är mogen för min ålder (jag är tolv år, fylld), vad tycker ni är moget då? :3 Jag har alltid känt typ att jag är mogen för att vara tolv/elva/något. Men inte riktigt varför. SÅ, FÖRKLARA GUISE du snodde orden jag gått och tänkt på så länge! alla säger typ "omg äru tolv? shit vad mogen du är för din ålder" när man berättar hur gammal man är ouo speech! 25 maj, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av scarhead: Jag har en fråga - jag har ofta hört att jag är mogen för min ålder (jag är tolv år, fylld), vad tycker ni är moget då? :3 Jag har alltid känt typ att jag är mogen för att vara tolv/elva/något. Men inte riktigt varför. SÅ, FÖRKLARA GUISE du snodde orden jag gått och tänkt på så länge! alla säger typ "omg äru tolv? shit vad mogen du är för din ålder" när man berättar hur gammal man är ouo Jag säger bara en sak: "AAAAUUUUÅÅÅÅÅÄÄÄÄÄÖÖÖÖAAAA!"- MissAlwania 25 maj, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Vi såg på film i skolan idag. Pirates of Carabbien 1. Ska. Basta snart.
25 maj, 2012 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen