Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
När man är som tjej blir emotionell över andra tjejer och shippar dom så mycket så det gör ont. Vänskap, förhållanden. Jag blir alltid glad av att se Ashley Brown och Sophie Sumner tillsammans. En sån vänskap går det ej o hitta lätt.
The way Ashley looks at Sophie.... ![]() she looks away when Sophie catched her eye ![]() and later they dance until the flight attendant tell them to stop bother the other passengers ![]() I SHIP IT SO HAAARD. Ibland som ett par och ibland som vänner. Tanken med Ashley och hennes bakgrund, familj gör det lite svårt för Sophie att vara i förhållande med henne. Long story! Men nu när Ashley är borta så är jag ledsen. Ledsen över hur Sophie grät i tystnad och sen skrattade för dom härliga stunderna dom hade haft med varandra.. --------------------------------------------------------- Tjejproblem för mig. Seems I can't find a friendship like this. Generellt verkar tjejer vara så uptight med varandra. Lätt bråka över saker och bli sura. Ashley och Sophie bråkade men Sophie sprang alltid till Ashley och bad om förlåtelse och gav henne pussar. Dom jobbade med sina problem, they faced it. Så synd att jag har ''vänner'' som vägrar ens prata med mig om vissa saker för det är för ''känsligt''. Falskhet, tsk tsk. I WANT LOVE AND FRIENDSHIP. ;_; 1 apr, 2012 02:58 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Katla: Skrivet av Jac: Feels like I'm famous with all these ships goin' around!Skrivet av Katla: MASHUPNAMES ♥ GinnyPuff! Olisu! Me/LilyLunaPotter is just a bromance, though HAHAH BROMANCE honey Min ''bromance'' tid var över för länge sedan IM IN LOOOVE WITH YOU, WOMEN But darling, I already have a girlfriend! sigh UHM YES YOU DO I'm watching you LilyLunaPotter... ![]()
1 apr, 2012 11:31 |
|
baramin
Elev |
Alltså eh har inte fått mens sedan livmoderhalscancervaccinet. Borde jag oroa mig? (ca två veckor sen, tror jag.)
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 apr, 2012 12:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Alltså eh har inte fått mens sedan livmoderhalscancervaccinet. Borde jag oroa mig? (ca två veckor sen, tror jag.) Google? Vårdguiden.se? 1177 typ? Försök kolla upp det genom att läsa på lite på internet. Det brukar jag göra om jag blir osäker på någonting. Annars går det ju alltid att ringa typ UMO eller vårdcentralen och se vad de säger 1 apr, 2012 12:13 |
|
Anapneo
Elev |
Snart ska jag bli undersökt på Ungdomsmottagningen för att kolla vilka p-piller jag ska använda... uuuugh jag vill inte.
Hatar gynekolog undersökningar. Värsta som finns.
1 apr, 2012 12:17 |
|
superman
Elev |
Skrivet av baramin: Du kanske borde vänta ytterligare två veckor, den kan ju ha påverkat eller skjutit upp mens-cykeln. Om den inte har kommit innan dess kanske du borde kolla upp det! Försök att inte oroa dig i alla fall, samtidigt som du är vaksam.Alltså eh har inte fått mens sedan livmoderhalscancervaccinet. Borde jag oroa mig? (ca två veckor sen, tror jag.) 1 apr, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Snart ska jag bli undersökt på Ungdomsmottagningen för att kolla vilka p-piller jag ska använda... uuuugh jag vill inte. Hatar gynekolog undersökningar. Värsta som finns. Alltså för mig ställde de bara en massa fårgor. Ingen gynekologundersökning.. 1 apr, 2012 12:22 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Snart ska jag bli undersökt på Ungdomsmottagningen för att kolla vilka p-piller jag ska använda... uuuugh jag vill inte. Hatar gynekolog undersökningar. Värsta som finns. Alltså för mig ställde de bara en massa fårgor. Ingen gynekologundersökning.. Hoppas dom bara ska göra det för mig med... Min mamma skulle fråga om hur dom skulle undersöka men hon var ju så korkad så hon glömde det. Hoppas dom bara ställer frågor, annars dör jag ju :c
1 apr, 2012 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Snart ska jag bli undersökt på Ungdomsmottagningen för att kolla vilka p-piller jag ska använda... uuuugh jag vill inte. Hatar gynekolog undersökningar. Värsta som finns. Alltså för mig ställde de bara en massa fårgor. Ingen gynekologundersökning.. Hoppas dom bara ska göra det för mig med... Min mamma skulle fråga om hur dom skulle undersöka men hon var ju så korkad så hon glömde det. Hoppas dom bara ställer frågor, annars dör jag ju :c Jag tror att det bara är frågor. Alltså typ för att det skall kunna bestämma vilken sort som passar dig. Typ om du skall ha med mycket gestagen eller östrogen eller om du skall ha minipiller osv osv. De kommer fråga om mensen, alkoholvanor, matvanor träning etc etc 1 apr, 2012 12:29 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Snart ska jag bli undersökt på Ungdomsmottagningen för att kolla vilka p-piller jag ska använda... uuuugh jag vill inte. Hatar gynekolog undersökningar. Värsta som finns. Alltså för mig ställde de bara en massa fårgor. Ingen gynekologundersökning.. Hoppas dom bara ska göra det för mig med... Min mamma skulle fråga om hur dom skulle undersöka men hon var ju så korkad så hon glömde det. Hoppas dom bara ställer frågor, annars dör jag ju :c Jag tror att det bara är frågor. Alltså typ för att det skall kunna bestämma vilken sort som passar dig. Typ om du skall ha med mycket gestagen eller östrogen eller om du skall ha minipiller osv osv. De kommer fråga om mensen, alkoholvanor, matvanor träning etc etc Hoppas det blir så istället. Hatar verkligen undersökningar
1 apr, 2012 12:32 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen