Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Grattis Underbara Lea i efterskott
31 aug, 2013 00:02 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Ginny00: Skrivet av TheFifthMarauder: <---- Min reaktion till spoilern! xD :o♥Spoiler: Tryck här för att visa! vaknade till den igår' och skickade den till Aivilio direkt 6.47 på morgonen ♥ Bästa sättet att vakna på vilken spoiler? O_O undrar jag med...? Klicka på länken i spoliern så förstår ni ![]()
31 aug, 2013 07:33 |
|
Fenixx
Elev |
31 aug, 2013 13:55 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Fenixx: WAIT WHAT VAD HAR JAG MISSATOMG DE SJÖNG DON'T STOP BELIEVING PÅ KRISTALLENGALAN IGÅR JAG DOG TYP speech! 31 aug, 2013 15:50 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
2 sep, 2013 20:51 |
|
MissLollo
Elev |
3 sep, 2013 14:58 |
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Fenixx: WAIT WHAT VAD HAR JAG MISSAT OMG DE SJÖNG DON'T STOP BELIEVING PÅ KRISTALLENGALAN IGÅR JAG DOG TYP André Pops klädde ut sig till nån rockare från åttiotalet sen kom det folk från musikalen Rock of ages (tror den hette nåt sånt iaf) och sen sjöng de Don´t stop believing.
3 sep, 2013 17:11 |
|
HannaPanna
Elev |
http://www.showbizspy.com/article/261768/lea-michele-visited-by-cory-monteith-spirit.html
vet inte om detta är sant men...
6 sep, 2013 21:11 |
|
Hapopo
Elev |
Jag tycker om Santana och Sam. En av de bästa låtarna är den korta snutten "Telephone" på tjejernas toalett :3
7 sep, 2013 17:41 |
|
Borttagen
|
Säsong 5 idag ....
Vet ni vart man kan se det gratis? 16 sep, 2013 07:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen