Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 496 497 498 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Anna-chan:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Anna-chan:
Jag tycker att brysselkål är ganska gott ..

Jas! Det är faktiskt jättegott. Men min lillasyster gillar inte det. Men jag fick henne att äta en, till allas förvåning. Heh.

Ayy Haha, wow. Jag är imponerad att du lyckades med det! xD


Skrivet av skogsvarelser:
Skrivet av Anna-chan:
Jag tycker att brysselkål är ganska gott ..

finns det folk som inte gillar det?? det är hur gott som helst ju

Yus C: Typ alla jag känner hatar brysselkål och skulle nog hellre hugga av sin ena arm än att äta det ;-; Förstår inte varför dock, för liksom agreed det är hur gott som helst ju


Brysselkål ftw


Jag har planerat att äta brysselkål idag faktiskt. Och jag ÄLSKAR brysselkål. Speciellt kokta, de är så saftiga ♥

16 okt, 2016 13:40

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Jag har aldrig förstått grejen med Dobby.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

22 okt, 2016 12:01

Borttagen

Avatar


Jag gillar Pokémon men inte Pokémon go. Jag tycker det är uttjatat

22 okt, 2016 12:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag gillar Pokémon men inte Pokémon go. Jag tycker det är uttjatat


Det är inte "unpopular opinion" tbh. Alla har typ glömt bort det spelet. Det är ingen hype kvar.

22 okt, 2016 12:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag gillar Pokémon men inte Pokémon go. Jag tycker det är uttjatat


Det är inte "unpopular opinion" tbh. Alla har typ glömt bort det spelet. Det är ingen hype kvar.

Stämmer inte riktigt där jag bor

22 okt, 2016 12:58

Frivolt
Elev

Avatar


Jag tycker inte om hundar

22 okt, 2016 13:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag tycker inte om hundar

Inte jag heller. Jag skulle aldrig ha en själv åtminstone

22 okt, 2016 15:49

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Jag tycker inte om hundar

Inte jag heller. Jag skulle aldrig ha en själv åtminstone


SAME!! Alltså är livrädd för dom! -.-

22 okt, 2016 15:54

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag tycker inte om hundar


Ren nyfikenhet. Vad med hundar skrämmer dig? Jag har två själv o dom är typ mina bebisar fast dom väger nästan 30 kg så, ja. Är mest nyfiken ^_^

22 okt, 2016 23:16

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Jag tycker inte om hundar


Ren nyfikenhet. Vad med hundar skrämmer dig? Jag har två själv o dom är typ mina bebisar fast dom väger nästan 30 kg så, ja. Är mest nyfiken ^_^


De hoppar upp på en bara sådär från ingenstans, de skäller, de luktar illa, jag vet inte hur jag ska hantera dom, jag har blivit skrämd av hundar när jag var yngre, ryggar man tillbaka tror de bara att man vill leka vilket är det sista jag vill göra osv!

Men tror det största är att jag blivit skrämd av dem när jag var liten plus att en kompis har en hund som ...jag inte alls tyckte om! Den skrämde mig!
Och att de luktar satan!

22 okt, 2016 23:27

1 2 3 ... 496 497 498 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.