One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Detta kommer låta konstigt, men kan någon länka den fanfictionen ? Vill se vad det är för skit folk håller på med.. Jag kan länka den... Om du är helt säker på att du vill läsa den. För den är tusen gånger värre än man tror. jag vet nt, men jag är tåligt. det värsta som kan hända är väl att mobilen slängs i väggen, tv exploderar och datorn slits isär. ingen större skada skedd Haha nämen jag är nyfiken ^^ haha, det var ungefär det som hände för mig xD Nej men, här: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547718_228069120630032_177818885655056_270737_128005650_n.jpg Japp... 26 maj, 2012 22:26 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Detta kommer låta konstigt, men kan någon länka den fanfictionen ? Vill se vad det är för skit folk håller på med.. Jag kan länka den... Om du är helt säker på att du vill läsa den. För den är tusen gånger värre än man tror. jag vet nt, men jag är tåligt. det värsta som kan hända är väl att mobilen slängs i väggen, tv exploderar och datorn slits isär. ingen större skada skedd Haha nämen jag är nyfiken ^^ haha, det var ungefär det som hände för mig xD Nej men, här: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547718_228069120630032_177818885655056_270737_128005650_n.jpg Japp... ska bara vänta tio sekunder innan jag vågar läsa ^^ Kärlek till alla! 26 maj, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Detta kommer låta konstigt, men kan någon länka den fanfictionen ? Vill se vad det är för skit folk håller på med.. Jag kan länka den... Om du är helt säker på att du vill läsa den. För den är tusen gånger värre än man tror. jag vet nt, men jag är tåligt. det värsta som kan hända är väl att mobilen slängs i väggen, tv exploderar och datorn slits isär. ingen större skada skedd Haha nämen jag är nyfiken ^^ haha, det var ungefär det som hände för mig xD Nej men, här: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547718_228069120630032_177818885655056_270737_128005650_n.jpg Japp... ska bara vänta tio sekunder innan jag vågar läsa ^^ Hämta några papper som du kan riva sönder innan också xD 26 maj, 2012 22:41 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: försent, FY F¤N!!!!!!Det var de vidrigaste ag någonsin har läst, usch hur kan man ens ha hjärta till att skriva något så äckligt , vidrigt o sliskit ?...Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Detta kommer låta konstigt, men kan någon länka den fanfictionen ? Vill se vad det är för skit folk håller på med.. Jag kan länka den... Om du är helt säker på att du vill läsa den. För den är tusen gånger värre än man tror. jag vet nt, men jag är tåligt. det värsta som kan hända är väl att mobilen slängs i väggen, tv exploderar och datorn slits isär. ingen större skada skedd Haha nämen jag är nyfiken ^^ haha, det var ungefär det som hände för mig xD Nej men, här: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547718_228069120630032_177818885655056_270737_128005650_n.jpg Japp... ska bara vänta tio sekunder innan jag vågar läsa ^^ Hämta några papper som du kan riva sönder innan också xD Kärlek till alla! 26 maj, 2012 22:43 |
|
J00KERN
Elev |
26 maj, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
27 maj, 2012 09:22 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Detta kommer låta konstigt, men kan någon länka den fanfictionen ? Vill se vad det är för skit folk håller på med.. Jag kan länka den... Om du är helt säker på att du vill läsa den. För den är tusen gånger värre än man tror. jag vet nt, men jag är tåligt. det värsta som kan hända är väl att mobilen slängs i väggen, tv exploderar och datorn slits isär. ingen större skada skedd Haha nämen jag är nyfiken ^^ haha, det var ungefär det som hände för mig xD Nej men, här: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547718_228069120630032_177818885655056_270737_128005650_n.jpg Japp... OMG... that was... ÖHH! HUR FÅR MAN IDÉN???
27 maj, 2012 11:12 |
|
Remembrall
Elev |
27 maj, 2012 11:15 |
|
Katla
Elev |
Har fortfarande inte läst och planerar inte på att någonsin göra
♏︎ 27 maj, 2012 11:18 |
|
Bombarda
Elev |
GÖR INTE DET !!! USCHLIGT VÄRRE, Det var sjukt jobbigt att läsa, trodde jag skule spy Värre än jag trodde..... Kärlek till alla! 27 maj, 2012 11:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen