@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Min drake Baldor II har dött
25 maj, 2012 15:18 |
|
Katla
Elev |
HAPPY TOWEL DAY! c:
♏︎ 25 maj, 2012 15:23 |
|
Solkatten
Elev |
Hatar vårt internet.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 15:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2012 15:40 |
|
Ginny00
Elev |
Idag hade fyrorna i våran skola en föreställning för oss. De berättade om att några i fyran gillar Harry Potter (de hade en teateruppsättning som var bra förutom att elever inte kan göra Avada Kedavra i biblioteket, för det första är det svårt att lära sig och för det andra olagligt), och vid orden Harry Potter drogs halva aulans blickar till mig.
Jomen man är väl känd. 25 maj, 2012 15:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ginny00: haha men det är så det skall vara Idag hade fyrorna i våran skola en föreställning för oss. De berättade om att några i fyran gillar Harry Potter (de hade en teateruppsättning som var bra förutom att elever inte kan göra Avada Kedavra i biblioteket, för det första är det svårt att lära sig och för det andra olagligt), och vid orden Harry Potter drogs halva aulans blickar till mig. Jomen man är väl känd. ![]()
25 maj, 2012 15:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ginny00: haha men det är så det skall vara Idag hade fyrorna i våran skola en föreställning för oss. De berättade om att några i fyran gillar Harry Potter (de hade en teateruppsättning som var bra förutom att elever inte kan göra Avada Kedavra i biblioteket, för det första är det svårt att lära sig och för det andra olagligt), och vid orden Harry Potter drogs halva aulans blickar till mig. Jomen man är väl känd. Jupp, blev riktigt glad för det faktiskt. xD 25 maj, 2012 15:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ginny00: jag förstår det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ginny00: haha men det är så det skall vara Idag hade fyrorna i våran skola en föreställning för oss. De berättade om att några i fyran gillar Harry Potter (de hade en teateruppsättning som var bra förutom att elever inte kan göra Avada Kedavra i biblioteket, för det första är det svårt att lära sig och för det andra olagligt), och vid orden Harry Potter drogs halva aulans blickar till mig. Jomen man är väl känd. Jupp, blev riktigt glad för det faktiskt. xD ![]()
25 maj, 2012 15:54 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Idag hade fyrorna i våran skola en föreställning för oss. De berättade om att några i fyran gillar Harry Potter (de hade en teateruppsättning som var bra förutom att elever inte kan göra Avada Kedavra i biblioteket, för det första är det svårt att lära sig och för det andra olagligt), och vid orden Harry Potter drogs halva aulans blickar till mig. Jomen man är väl känd. Så är det typ för mig med. Om någon nämner Harry Potter så tittar nästan alla på Casper ;D Kändisskapet är svårt ibland, you know 25 maj, 2012 15:57 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
25 maj, 2012 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen