@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han har ju typ börjat ogilla Hp, så han är inte inne här så mycket längre Jag saknar Weasley :c Men han går in ibland bara för att säger han xD ogilla hp? haha, men han måste gå in oftare!! Tell him that xD hur ska jag kunna göra det? xD Btw, jag tror att du hatar min tumblr... *host*1D*host* Jag vet inte xD Så du har läst min beskrivning? haha, men du får prata med honom >:] Kaaaaaaaanske. D; 25 maj, 2012 11:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han har ju typ börjat ogilla Hp, så han är inte inne här så mycket längre Jag saknar Weasley :c Men han går in ibland bara för att säger han xD ogilla hp? haha, men han måste gå in oftare!! Tell him that xD hur ska jag kunna göra det? xD Btw, jag tror att du hatar min tumblr... *host*1D*host* Jag vet inte xD Så du har läst min beskrivning? haha, men du får prata med honom >:] Kaaaaaaaanske. D; Han lyssnar knappt ändå Jag gillar min beskrivning, speciellt de sista orden 25 maj, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han har ju typ börjat ogilla Hp, så han är inte inne här så mycket längre Jag saknar Weasley :c Men han går in ibland bara för att säger han xD ogilla hp? haha, men han måste gå in oftare!! Tell him that xD hur ska jag kunna göra det? xD Btw, jag tror att du hatar min tumblr... *host*1D*host* Jag vet inte xD Så du har läst min beskrivning? haha, men du får prata med honom >:] Kaaaaaaaanske. D; Han lyssnar knappt ändå Jag gillar min beskrivning, speciellt de sista orden dum adam jag gillar inte dem.................................... 25 maj, 2012 11:36 |
|
Solkatten
Elev |
Fan vilken onödig dag
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 13:27 |
|
Borttagen
|
Förstår inte varför det ska vara så jäkla svårt o lämna andras grejjer ifred. Nån har kvaddat våran moppe. Klippt ur batteriet o massa mer. Idioter
25 maj, 2012 13:28 |
|
Solkatten
Elev |
Vissa här har varit medlemmar mycket längre än mig och är inte Master of Mugglis x'D Höhö.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 13:37 |
|
Borttagen
|
oooooo, har ni hört? Ok, vad jag har förstått det så ska Matt Smith börja bära facklan till de olymiska spelen eller något, detta ska väl typ ske imorgon. Go Matt!
25 maj, 2012 13:44 |
|
expelliarmus
Elev |
Att städa mitt rum är nog troligtvis äckligare än att jobba på ett reningsverk!
- Dammråttor stora som kaniner - Tappat hår överallt - ~20 colaburkar med möjliga slattar i - DAMM, DAMM, DAMM - Hela garderoben på golvet - Skräp Usch, det är så vidrigt :c
25 maj, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
25 maj, 2012 14:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2012 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen