@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Han har ju typ börjat ogilla Hp, så han är inte inne här så mycket längre Jag saknar Weasley :c Men han går in ibland bara för att säger han xD 25 maj, 2012 11:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2012 11:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han har ju typ börjat ogilla Hp, så han är inte inne här så mycket längre Jag saknar Weasley :c Men han går in ibland bara för att säger han xD ogilla hp? haha, men han måste gå in oftare!! 25 maj, 2012 11:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han har ju typ börjat ogilla Hp, så han är inte inne här så mycket längre Jag saknar Weasley :c Men han går in ibland bara för att säger han xD ogilla hp? haha, men han måste gå in oftare!! Tell him that xD 25 maj, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
Gött att sluta skolan för dagen nu. Känns inte så jättevärt att ens åka till skolan
Fast man skaffade sig ett VG i Digitalteknik, eller vad vi håller på med, så det kanske var värt endå. 25 maj, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han har ju typ börjat ogilla Hp, så han är inte inne här så mycket längre Jag saknar Weasley :c Men han går in ibland bara för att säger han xD ogilla hp? haha, men han måste gå in oftare!! Tell him that xD hur ska jag kunna göra det? xD Btw, jag tror att du hatar min tumblr... *host*1D*host* 25 maj, 2012 11:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2012 11:13 |
|
Borttagen
|
Är det tillräckligt awesome att bo i Florean Fortescue's Ice Cream Parlour?
25 maj, 2012 11:19 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det tillräckligt awesome att bo i Florean Fortescue's Ice Cream Parlour? JAAAOO
25 maj, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han har ju typ börjat ogilla Hp, så han är inte inne här så mycket längre Jag saknar Weasley :c Men han går in ibland bara för att säger han xD ogilla hp? haha, men han måste gå in oftare!! Tell him that xD hur ska jag kunna göra det? xD Btw, jag tror att du hatar min tumblr... *host*1D*host* Jag vet inte xD Så du har läst min beskrivning? 25 maj, 2012 11:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen