Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
21 aug, 2013 17:20 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: <---- Min reaktion till spoilern! xD :o♥Spoiler: Tryck här för att visa! vaknade till den igår' och skickade den till Aivilio direkt 6.47 på morgonen ♥ 21 aug, 2013 17:26 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av TheFifthMarauder: <---- Min reaktion till spoilern! xD :o♥Spoiler: Tryck här för att visa! vaknade till den igår' och skickade den till Aivilio direkt 6.47 på morgonen ♥ Bästa sättet att vakna på
21 aug, 2013 17:28 |
|
Conflate
Elev |
okay så fick nyss reda på att vi ska sjunga två glee-sånger i kören jag sjunger i i'M SCREAMING
det är rumour has it/someone like you & don't stop believing (glee versionen då) ((jag kommer att börja gråta då vi sjunger den oh crap))
29 aug, 2013 17:44 |
|
HannaPanna
Elev |
29 aug, 2013 23:35 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
varför bevakar jag inte den här tråden
glee är mitt liv shajnbdhas ♥♥♥♥♥♥♥ vi sjunger imagine - john lennon i skolan och den finns i glee hwjadahiudakjawiukdj speech! 30 aug, 2013 06:21 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Ginny00: Skrivet av TheFifthMarauder: <---- Min reaktion till spoilern! xD :o♥Spoiler: Tryck här för att visa! vaknade till den igår' och skickade den till Aivilio direkt 6.47 på morgonen ♥ Bästa sättet att vakna på vilken spoiler? O_O
30 aug, 2013 17:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Ginny00: Skrivet av TheFifthMarauder: <---- Min reaktion till spoilern! xD :o♥Spoiler: Tryck här för att visa! vaknade till den igår' och skickade den till Aivilio direkt 6.47 på morgonen ♥ Bästa sättet att vakna på vilken spoiler? O_O undrar jag med...? speech! 30 aug, 2013 22:36 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Ginny00: Skrivet av TheFifthMarauder: <---- Min reaktion till spoilern! xD :o♥Spoiler: Tryck här för att visa! vaknade till den igår' och skickade den till Aivilio direkt 6.47 på morgonen ♥ Bästa sättet att vakna på vilken spoiler? O_O undrar jag med...? Klicka på länken i spoliern så förstår ni
30 aug, 2013 22:51 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ omg kollade den jdwqdkwnfkjq <-- my feels ♥♥♥♥♥
speech! 30 aug, 2013 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen