UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
asså suicide squad var inte så bra. helt okej film men ändå överskattad. så gillar jag inte Harley Quinns nya outfit heller
10 okt, 2016 23:21 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Borttagen: asså suicide squad var inte så bra. helt okej film men ändå överskattad. så gillar jag inte Harley Quinns nya outfit heller Håller med. Jag tycker att storyn var för tunn :-/ 11 okt, 2016 10:00 |
|
Aydane
Elev |
Håller väl med om att det inte är en superfilm, men överskattad? Oo
Den har 26% på RT och 40% på Metacritic. Går inte att få mycket sämre än så 11 okt, 2016 10:32 |
|
Dashie97
Elev |
Jag gillar inte pizza
Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 11 okt, 2016 15:19 |
|
Borttagen
|
jag tycker INTE om filmen grease
15 okt, 2016 23:32 |
|
Anna-chan
Elev |
16 okt, 2016 07:29 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Jag tycker att brysselkål är ganska gott .. Jas! Det är faktiskt jättegott. Men min lillasyster gillar inte det. Men jag fick henne att äta en, till allas förvåning. Heh. Varför stava rätt när man kan stava fel? 16 okt, 2016 09:45 |
|
skogsvarelser
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Jag tycker att brysselkål är ganska gott .. finns det folk som inte gillar det?? det är hur gott som helst ju es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 16 okt, 2016 10:14 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Anna-chan: Jag tycker att brysselkål är ganska gott .. Jas! Det är faktiskt jättegott. Men min lillasyster gillar inte det. Men jag fick henne att äta en, till allas förvåning. Heh. Ayy Skrivet av skogsvarelser: Skrivet av Anna-chan: Jag tycker att brysselkål är ganska gott .. finns det folk som inte gillar det?? det är hur gott som helst ju Yus C: Typ alla jag känner hatar brysselkål och skulle nog hellre hugga av sin ena arm än att äta det ;-; Förstår inte varför dock, för liksom agreed det är hur gott som helst ju Brysselkål ftw Join the dark side, we have cookies~
16 okt, 2016 11:44 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Anna-chan: Jag tycker att brysselkål är ganska gott .. Jas! Det är faktiskt jättegott. Men min lillasyster gillar inte det. Men jag fick henne att äta en, till allas förvåning. Heh. Ayy Skrivet av skogsvarelser: Skrivet av Anna-chan: Jag tycker att brysselkål är ganska gott .. finns det folk som inte gillar det?? det är hur gott som helst ju Yus C: Typ alla jag känner hatar brysselkål och skulle nog hellre hugga av sin ena arm än att äta det ;-; Förstår inte varför dock, för liksom agreed det är hur gott som helst ju Brysselkål ftw Jag hade varit borta en helg, och hon hade saknat mig jätte mycket. Och jag skulle då testa hur mycket. Så jag sa: "En brysselkål för mig" och höll fram en brysselkål. Hon steäcker fram huvudet och snabbt, så är den borta. Ibland har man sina stunder. Varför stava rätt när man kan stava fel? 16 okt, 2016 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen