Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 495 496 497 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+3


asså suicide squad var inte så bra. helt okej film men ändå överskattad. så gillar jag inte Harley Quinns nya outfit heller

10 okt, 2016 23:21

potterflicka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
asså suicide squad var inte så bra. helt okej film men ändå överskattad. så gillar jag inte Harley Quinns nya outfit heller

Håller med. Jag tycker att storyn var för tunn :-/

11 okt, 2016 10:00

Aydane
Elev

Avatar


Håller väl med om att det inte är en superfilm, men överskattad? Oo
Den har 26% på RT och 40% på Metacritic. Går inte att få mycket sämre än så

11 okt, 2016 10:32

Dashie97
Elev

Avatar


Jag gillar inte pizza

Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte

11 okt, 2016 15:19

Borttagen

Avatar


jag tycker INTE om filmen grease

15 okt, 2016 23:32

Anna-chan
Elev

Avatar


Jag tycker att brysselkål är ganska gott ..

Join the dark side, we have cookies~ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fepicrapbattlesofhistory%2Fimages%2F6%2F60%2FBill_Cipher_intro.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20150413191538

16 okt, 2016 07:29

Tonks/Luna
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Anna-chan:
Jag tycker att brysselkål är ganska gott ..

Jas! Det är faktiskt jättegott. Men min lillasyster gillar inte det. Men jag fick henne att äta en, till allas förvåning. Heh.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

16 okt, 2016 09:45

skogsvarelser
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Anna-chan:
Jag tycker att brysselkål är ganska gott ..

finns det folk som inte gillar det?? det är hur gott som helst ju

es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie?

16 okt, 2016 10:14

Anna-chan
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Anna-chan:
Jag tycker att brysselkål är ganska gott ..

Jas! Det är faktiskt jättegott. Men min lillasyster gillar inte det. Men jag fick henne att äta en, till allas förvåning. Heh.

Ayy Haha, wow. Jag är imponerad att du lyckades med det! xD


Skrivet av skogsvarelser:
Skrivet av Anna-chan:
Jag tycker att brysselkål är ganska gott ..

finns det folk som inte gillar det?? det är hur gott som helst ju

Yus C: Typ alla jag känner hatar brysselkål och skulle nog hellre hugga av sin ena arm än att äta det ;-; Förstår inte varför dock, för liksom agreed det är hur gott som helst ju


Brysselkål ftw

Join the dark side, we have cookies~ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fepicrapbattlesofhistory%2Fimages%2F6%2F60%2FBill_Cipher_intro.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20150413191538

16 okt, 2016 11:44

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Anna-chan:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Anna-chan:
Jag tycker att brysselkål är ganska gott ..

Jas! Det är faktiskt jättegott. Men min lillasyster gillar inte det. Men jag fick henne att äta en, till allas förvåning. Heh.

Ayy Haha, wow. Jag är imponerad att du lyckades med det! xD


Skrivet av skogsvarelser:
Skrivet av Anna-chan:
Jag tycker att brysselkål är ganska gott ..

finns det folk som inte gillar det?? det är hur gott som helst ju

Yus C: Typ alla jag känner hatar brysselkål och skulle nog hellre hugga av sin ena arm än att äta det ;-; Förstår inte varför dock, för liksom agreed det är hur gott som helst ju


Brysselkål ftw


Jag hade varit borta en helg, och hon hade saknat mig jätte mycket. Och jag skulle då testa hur mycket. Så jag sa:
"En brysselkål för mig" och höll fram en brysselkål. Hon steäcker fram huvudet och snabbt, så är den borta.
Ibland har man sina stunder.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

16 okt, 2016 12:41

1 2 3 ... 495 496 497 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.