One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
26 maj, 2012 13:48 |
|
LunaLovegood1
Elev |
26 maj, 2012 13:53 |
|
Optic
Elev |
MEN GUUUUD, vad är det för fel på folk! UÄÄÄK läste precis zux-fanfictionen, det värsta jag läst på läääänge. Varför, varför ska jag vara så nyfiken. Jag tänkte: det kan inte vara så farligt, jag söker upp den och läser. MEN EUWWW 26 maj, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ Har någon av er läst Zayn/Harry/Luxfanficen? Jag snubblade över den på tumblr, alla pratade om den så jag läste för att se vad skiten var för något. Och allt jag kan säga är Oh My God. HÖRNI, LÄS DEN INTE IT'S JUST... DISGUSTING Usch, jag läste den för min nyfikenhet tog över. Fan, fan, fan, vad hemsk den var. 26 maj, 2012 20:19 |
|
Katla
Elev |
Jag känner mig som den enda på internet som inte läst den där fanficen '-'
AND I'M PROUD OF IT ♏︎ 26 maj, 2012 20:32 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av Katla: Jag känner mig som den enda på internet som inte läst den där fanficen '-' AND I'M PROUD OF IT inte jag heller!!!
26 maj, 2012 22:02 |
|
Bombarda
Elev |
Detta kommer låta konstigt, men kan någon länka den fanfictionen ? Vill se vad det är för skit folk håller på med..
Kärlek till alla! 26 maj, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Remembrall: Skrivet av Katla: Jag känner mig som den enda på internet som inte läst den där fanficen '-' AND I'M PROUD OF IT inte jag heller!!! LÄS DEN INTE!! omg den är alldeles… brutal <//3 26 maj, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: Detta kommer låta konstigt, men kan någon länka den fanfictionen ? Vill se vad det är för skit folk håller på med.. Jag kan länka den... Om du är helt säker på att du vill läsa den. För den är tusen gånger värre än man tror. 26 maj, 2012 22:18 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Detta kommer låta konstigt, men kan någon länka den fanfictionen ? Vill se vad det är för skit folk håller på med.. Jag kan länka den... Om du är helt säker på att du vill läsa den. För den är tusen gånger värre än man tror. jag vet nt, men jag är tåligt. det värsta som kan hända är väl att mobilen slängs i väggen, tv exploderar och datorn slits isär. ingen större skada skedd Haha nämen jag är nyfiken ^^ Kärlek till alla! 26 maj, 2012 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen