@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
Och jag är klar med den sista läxan i mellanstadiet.
AND IT FEELS AWESOME!
http://nouw.com/ellenfelixson/
24 maj, 2012 20:02 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
VÄLKOMMEN TILL MUGGLIS, BALLONG/JOSSAN♥
speech! 24 maj, 2012 20:03 |
|
Solkatten
Elev |
Idag hade jag sprang jag den sista slingan i mitt liv, wohoo.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Klockan nio idag måste jag ha läst ut hungerspelen(329 sidor kvar), OCH skriva massor av uppgifter. Herregud...
24 maj, 2012 20:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Klockan nio idag måste jag ha läst ut hungerspelen(329 sidor kvar), OCH skriva massor av uppgifter. Herregud... Att läsa ut Hungerspelen är väl inga problem? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Nej, det är det inte. Har börjat fastna lite i boken nu, men det är det att jag inte kommer hinna läsa ut den idag och jag måste lämna in uppgifterna om den i skolan imorgon. :cSkrivet av Borttagen: Klockan nio idag måste jag ha läst ut hungerspelen(329 sidor kvar), OCH skriva massor av uppgifter. Herregud... Att läsa ut Hungerspelen är väl inga problem? 24 maj, 2012 20:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 maj, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
THANX ALWISS 8''>
24 maj, 2012 20:13 |
|
Elley
Elev |
Känns som det var något jag skulle göra... Men plötsligt glömde jag av det :3
http://nouw.com/ellenfelixson/
24 maj, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
scarhead: Lite konstig fråga kanske men, vilken är din favoritläsk?
24 maj, 2012 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen