Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Yayy Har du några tips till någon som har jättetråkigt? =) =) - just like themarauder 30 mar, 2012 19:21 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Yayy Har du några tips till någon som har jättetråkigt? =) Kolla på youtube videos kollar just nu på Leakycon 2011 Starkid ![]()
30 mar, 2012 19:23 |
|
Cyachi
Elev |
sötalillaarasara Haha alltså nej, att jag ramlade av en häst är nog inget jag vill skyta med.
xXHalfbloodPrincessXx Tack! themarauder Alltså jag var kanske lite otydlig, men tänkte mest på om man kunde undvika själva märket. Det är ju så fult heh. :$ Men tack för tipsen, uppskattas! 30 mar, 2012 20:37 |
|
themarauder
Lärare |
30 mar, 2012 20:49 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Cyachi: sötalillaarasara Haha alltså nej, att jag ramlade av en häst är nog inget jag vill skyta med. xXHalfbloodPrincessXx Tack! themarauder Alltså jag var kanske lite otydlig, men tänkte mest på om man kunde undvika själva märket. Det är ju så fult heh. :$ Men tack för tipsen, uppskattas! Jag tror inte att man kan undvika själva märkena de försvinner väl i sin tid annars kolla på google berätta om du hittar något om du gör det ![]()
30 mar, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cyachi: Du också? Föll faktiskt av för första gången på länge igår. Jätte öm oså. Men förmodligen går det över pröva duscha varmt använd såpa och lägg dig ner och läs lite harry potter Vet inte varför jag frågar i just den här tråden, men någon som vet hur man kan undvika/förminska uppkomst av blåmärken (gud, den meningen blev konstig haha)? Blev avslängd av hästen idag och jag är helt galet öm just nu, ni vet sådär som man är när ett blåmärke är på g. Om någon vet, please share. Fick inga märken eller så 30 mar, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Min kompis visade mig en tumblr, med bara killar.
http://soalike.tumblr.com/ Alltså åh.. jag behöver.. inte... ^_^ 31 mar, 2012 11:01 |
|
Jac
Elev |
31 mar, 2012 19:41 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min kompis visade mig en tumblr, med bara killar. http://soalike.tumblr.com/ Alltså åh.. jag behöver.. inte... ^_^ hjhhjfyddrdyoppå ![]()
31 mar, 2012 19:46 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Jac: jag ska börja kalla de surrareGinny! Getting shipped with my girlfriend makes me feel all fuzzy inside Keep up the good work, shippers! ♏︎ 31 mar, 2012 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen