One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
OMR! Fick min Julia-tidning idag och DET STÅR ATT KILLARNA HAR SKRIVIT KONTRAKT MED NICKELODEON FÖR ATT GÖRA NÅGON FORM AV REALTIYSERIE!! OMR OMR OMR!! ♥
25 maj, 2012 14:16 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av MonsterCookie: WHAT"P.S. If it helps clear anything up, we are 92.4% sure Harry isn't dating a zebra named Matilda, which is a shame as well all know how much Louis loves a horizontal stripe." I love Sugarscape. men Sugarscape är bäst ever 25 maj, 2012 15:31 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: OMR! Fick min Julia-tidning idag och DET STÅR ATT KILLARNA HAR SKRIVIT KONTRAKT MED NICKELODEON FÖR ATT GÖRA NÅGON FORM AV REALTIYSERIE!! OMR OMR OMR!! ♥ wat omg wat no PLEASE NO wolfstar deserved better. 25 maj, 2012 17:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av LunaLovegood1: OMR! Fick min Julia-tidning idag och DET STÅR ATT KILLARNA HAR SKRIVIT KONTRAKT MED NICKELODEON FÖR ATT GÖRA NÅGON FORM AV REALTIYSERIE!! OMR OMR OMR!! ♥ wat omg wat no PLEASE NO Fast jag fasar för dubbningarna... Är över huvud taget skitnervös.
25 maj, 2012 18:28 |
|
si_tonks
Elev |
DET HÄR MED NICKELODEON.
Det är väl samma sak som gick runt förut? Och då sa Nickelodeon till och med sa att det var sant och sen visade sig att det inte var det... x) ![]()
25 maj, 2012 19:45 |
|
scarhead
Lärare |
25 maj, 2012 19:48 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av si_tonks: DET HÄR MED NICKELODEON. Det är väl samma sak som gick runt förut? Och då sa Nickelodeon till och med sa att det var sant och sen visade sig att det inte var det... x) jo precis. så jag tror inte det är sant... eller så menade dom det med det där när dom brukade dyka upp på lördagskvällarna på nickelodeon eller vad det nu än var. 25 maj, 2012 20:12 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag läste den idag D:ALLTSÅ Har någon av er läst Zayn/Harry/Luxfanficen? Jag snubblade över den på tumblr, alla pratade om den så jag läste för att se vad skiten var för något. Och allt jag kan säga är Oh My God. HÖRNI, LÄS DEN INTE IT'S JUST... DISGUSTING Människan som skrev den borde, seriöst, blir satt på mental sjukhus. Eller han/hon borde iaf få hjälp. Om ni inte redan har läst den, LÄS DEN INTE!!
26 maj, 2012 00:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
26 maj, 2012 06:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: Jag läste den idag D:ALLTSÅ Har någon av er läst Zayn/Harry/Luxfanficen? Jag snubblade över den på tumblr, alla pratade om den så jag läste för att se vad skiten var för något. Och allt jag kan säga är Oh My God. HÖRNI, LÄS DEN INTE IT'S JUST... DISGUSTING Människan som skrev den borde, seriöst, blir satt på mental sjukhus. Eller han/hon borde iaf få hjälp. Om ni inte redan har läst den, LÄS DEN INTE!! Yeah I know. Jag ångrar seriöst att jag läste den </3 26 maj, 2012 10:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen