@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av GinnyOlivia: det var trevligt tills allt jag hade på mig blev blött. xdSkrivet av scarhead: ska göra det D: ooh jag hade också vattenkrig idag, det var jättetrevligt i värmen! Hade dock byxor att byta om till GinnyOlivia - oj, vilken otur o.o du får ta det lite lugnt med the paper cut! jag har också haft en aning otur, fick sitta med blöta byxor pga. vattenkrig och fick cykla extra mycket för jag glömde mitt cykellås någonstans. ugh. jag hade också det, dock långbyxor som inte kändes värda att byta. jag bytte däremot min tröja, så jag fick iaf sitta i en torr tröja. 24 maj, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: MonsterCookie: Hur går det med att lägga upp meddelandet du fick igår? :3 kmr när jag slutar vara lat xD Annars kan du bara trycka på "svara" kopiera allt där och lägga upp, simpelt XD 24 maj, 2012 19:38 |
|
Solkatten
Elev |
Många svär i Sverige ...
You get it? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Yey är ranken Slåss mot trollet nu tror jag...
24 maj, 2012 19:38 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: MonsterCookie: Hur går det med att lägga upp meddelandet du fick igår? :3 kmr när jag slutar vara lat xD Annars kan du bara trycka på "svara" kopiera allt där och lägga upp, simpelt XD hahah true dat xP wolfstar deserved better. 24 maj, 2012 19:39 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av scarhead: kom hem från min kompis efter vattenkriget i skjorta och jeans, mamma bara "NEJ AGNES DU FÅR INTE HA PÅ DIG DET DÄR SVETTAS DU INTE IHJÄL DÖR DU INTE KÄNNER DU INTE ATT DET ÄR SOMMAR" så vi åkte till Globen och köpte lite sommarkläder which was trevligtSkrivet av GinnyOlivia: det var trevligt tills allt jag hade på mig blev blött. xdSkrivet av scarhead: ska göra det D: ooh jag hade också vattenkrig idag, det var jättetrevligt i värmen! Hade dock byxor att byta om till GinnyOlivia - oj, vilken otur o.o du får ta det lite lugnt med the paper cut! jag har också haft en aning otur, fick sitta med blöta byxor pga. vattenkrig och fick cykla extra mycket för jag glömde mitt cykellås någonstans. ugh. jag hade också det, dock långbyxor som inte kändes värda att byta. jag bytte däremot min tröja, så jag fick iaf sitta i en torr tröja. ![]()
24 maj, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: MonsterCookie: Hur går det med att lägga upp meddelandet du fick igår? :3 kmr när jag slutar vara lat xD Annars kan du bara trycka på "svara" kopiera allt där och lägga upp, simpelt XD hahah true dat xP Fast det går ju inte eftersom "användaren" eller jao "din beundrare" har tagit bort sin användare. men ändå. 24 maj, 2012 19:40 |
|
Solkatten
Elev |
Är sjukt taggad inför ESC ikväll.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 19:41 |
|
-Patronus-
Elev |
24 maj, 2012 19:41 |
|
Solkatten
Elev |
Damn it. Tror inte jag kommer bli Master of Mugglis imorgon då jag är i skolan. D:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen