@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Ett prov till och SLUT MED ALLA PROV DEN HÄR TERMINEN! .... sedan kommer ju sexan med betyg. but we will take life as it comes. Åååh, jag tycker verkligen inte om att man får betyg i sexan nuförtiden. Som tur var blev jag sista "årskursen" som inte får betyg förräns åttan. Så, efter sommarlovet blir det betyg... "woop woop" .-. Jag tycke det verkade spännande med betyg i femman, men nu tycker jag bara att det verkar jobbigt och stressigt. 24 maj, 2012 19:20 |
|
scarhead
Lärare |
24 maj, 2012 19:24 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 maj, 2012 19:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Ett prov till och SLUT MED ALLA PROV DEN HÄR TERMINEN! .... sedan kommer ju sexan med betyg. but we will take life as it comes. Hehe, trodde du var äldre xD J00KERN - Vad i hela friden gör han där? D:" Omg. Han är bäst. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 19:24 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: nej, inte jag heller. egentligen så längtar jag lite att få veta hur det går och ha något att sträva mot, men jag gillar inte det. jag tycker det kommer lite för snabbt just nu, och särskilt med de nya betygssystemet. ._.Skrivet av scarhead: Ett prov till och SLUT MED ALLA PROV DEN HÄR TERMINEN! .... sedan kommer ju sexan med betyg. but we will take life as it comes. Åååh, jag tycker verkligen inte om att man får betyg i sexan nuförtiden. Som tur var blev jag sista "årskursen" som inte får betyg förräns åttan. Så, efter sommarlovet blir det betyg... "woop woop" .-. Jag tycke det verkade spännande med betyg i femman, men nu tycker jag bara att det verkar jobbigt och stressigt. 24 maj, 2012 19:25 |
|
J00KERN
Elev |
scarhead NO I DON'T ASDFGHLJ
Solkatten Vet inte riktigt än, det var FRIDA tidningen som skrev det på fb :' ![]()
24 maj, 2012 19:26 |
|
scarhead
Lärare |
OMG SONJERKDNE JOHNNY DEPP
JAG ÄR I SAMMA LAND SOM JOHNNY DEPP OMG JAG ÄR 40 MIL FRÅN JOHNNY DEPP JOHNNY DEPP!!!! 24 maj, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Intresseklubben antecknar!
24 maj, 2012 19:28 |
|
Pixie
Elev |
24 maj, 2012 19:28 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: owww jag har världens paper cut seriöst Förut skulle jag spela flöjt och så skulle jag bläddra fram någon trevlig liten melodi och DÅ SÅ REV JAG UPP VÄRSTA PAPER CUT:et (???) PÅ MITT PEKFINGER FÖR NOTBLADET VAR SÅ HIMLA VASST AJ AJ AJ och det blödde massor (överdriver slightly nu men ah) och sen kunde jag inte spela mer flöjt, eller jag kunde i alla fall inte ta tonen F och det gjorde det hela en aning svårare. Fyy, nästa gång jag typ använder handsprit eller nagellacksborttagningsmedel så kommer det göra jätteont D: I KNEW IT jag skulle salta min guacamole (HOW DO YOU SPELL AVOCADORÖRASÅSGREJSIMOJ) och då FICK JAG SALT I MITT PAPER CUT OW TYCK SYND OM MIG :'c jag är apkonstig idag känner jag hahaaa ![]()
24 maj, 2012 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




















Mugglarportalen