@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: haha ja jag har lovat och jag håller alltid vad jag lovar Cara Riddle ska äta en macka med banan och ost nån gång i sitt liv. HON HAR LOVAT DET :'DDDD Bra det speech! 24 maj, 2012 18:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: haha ja lr hur xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: haha ja jag har lovat och jag håller alltid vad jag lovar Cara Riddle ska äta en macka med banan och ost nån gång i sitt liv. HON HAR LOVAT DET :'DDDD Bra det ![]()
24 maj, 2012 18:40 |
|
Solkatten
Elev |
50 inlägg kvar till Master of Mugglis.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 18:40 |
|
Elley
Elev |
24 maj, 2012 18:43 |
|
Solkatten
Elev |
Undra om jag kommer bli det idag eller imorgon. ^^ Ska försöka se till så att jag blir det imorgon då jag är i skolan eftersom jag säkert kommer behöva gifs och vårt internet dampar. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 18:44 |
|
scarhead
Lärare |
24 maj, 2012 18:45 |
|
GinnyOlivia
Elev |
owww jag har världens paper cut
seriöst Förut skulle jag spela flöjt och så skulle jag bläddra fram någon trevlig liten melodi och DÅ SÅ REV JAG UPP VÄRSTA PAPER CUT:et (???) PÅ MITT PEKFINGER FÖR NOTBLADET VAR SÅ HIMLA VASST AJ AJ AJ och det blödde massor (överdriver slightly nu men ah) och sen kunde jag inte spela mer flöjt, eller jag kunde i alla fall inte ta tonen F och det gjorde det hela en aning svårare. Fyy, nästa gång jag typ använder handsprit eller nagellacksborttagningsmedel så kommer det göra jätteont D: EHUM ville bara skriva av mig lite. eh. Idag har jag shoppat med mamma och köpte en tunn blå sommarklänning med vita blommor, två par vita leggings, en rosa klänning med rosor, en vit skolavslutningsklänning som jag är helt kär i plus en svart kjol med volanger. Mycket nöjd SEN SÅ SLUTADE SKOLAN KLOCKAN TIO (!!!!) OCH DET VAR AAAAWESOMMMEEEE och jag har en body lotion som ska lukta choklad men det gör den inte den luktar nåt annat men den är trevlig i alla fall väldigt långt och osammanhängande och ointressant inlägg, I know, men tråden heter Intresseklubben Antecknar. ;P ![]()
24 maj, 2012 18:46 |
|
Solkatten
Elev |
Hihi, den har jag. Just det ... fan vad seg jag är på att läsa ur Fatta Eld. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 18:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Vad gör ni?
speech! 24 maj, 2012 18:49 |
|
MonsterCookie
Elev |
Sen var det det här med Franska Revolutionen och uppsatsen som Skall Bestå Av Cirka Tre Till Fem Sidor Och Vara Skriven Med Storlek 14, Typsnitt Times New Roman, Och Lämnas In Senast Torsdag Nästa Vecka, Ha En Utomordentlig Dag!
T___T wolfstar deserved better. 24 maj, 2012 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen