@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
För ett tag sen såldes Skriiet
(stavning) 24 maj, 2012 17:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: För ett tag sen såldes Skriiet (stavning) Intresseklubben Antecknar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: För ett tag sen såldes Skriiet (stavning) Intresseklubben Antecknar. Jag blev faktiskt intresserad... Till vem såldes det och varför? :O 24 maj, 2012 17:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 maj, 2012 17:16 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag ska träna kartig ida'
24 maj, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig som en dvärg när jag går brevid/bakom mina klasskompisar i skolan. Särskillt en som är typ ca 185, medans jag bara är 157. Jag är den kortaste i klassen. :s
MEN jag trivs med min längd. Har vant mig vid att alla är längre än mig, så det skulle kännas konstigt om det inte var så. 24 maj, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
MonsterCookie: Hur går det med att lägga upp meddelandet du fick igår? :3
24 maj, 2012 17:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 maj, 2012 17:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag känner mig som en dvärg när jag går brevid/bakom mina klasskompisar i skolan. Särskillt en som är typ ca 185, medans jag bara är 157. Jag är den kortaste i klassen. :s MEN jag trivs med min längd. Har vant mig vid att alla är längre än mig, så det skulle kännas konstigt om det inte var så. Jag tror att jag också är den kortaste i klassen. Jag är till och med kortare än några sjuor :$ Och jag går i nian liksom. Haha, jag är kort. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
jag slutade skolan 10.00 idag, nicceee
24 maj, 2012 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen