Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sötalillaarasara
Elev |
Skrivet av Cyachi: Vet inte varför jag frågar i just den här tråden, men någon som vet hur man kan undvika/förminska uppkomst av blåmärken (gud, den meningen blev konstig haha)? Blev avslängd av hästen idag och jag är helt galet öm just nu, ni vet sådär som man är när ett blåmärke är på g. Om någon vet, please share. typ is för att det inte ska bli så mycket men annars är de nog smink som gäller, om man inte vill skryta om hur farligt man lever... Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 29 mar, 2012 21:21 |
|
Angus
Elev |
![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
29 mar, 2012 21:28 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Angus: Hejhej! Typ när man tycker att två personer passar ihop... Haha, jag är inte bra på att förklara xD Jaha. 29 mar, 2012 21:50 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Cyachi: Vet inte varför jag frågar i just den här tråden, men någon som vet hur man kan undvika/förminska uppkomst av blåmärken (gud, den meningen blev konstig haha)? Blev avslängd av hästen idag och jag är helt galet öm just nu, ni vet sådär som man är när ett blåmärke är på g. Om någon vet, please share. Usch jag är rätt kass på sådant här =) - just like themarauder 29 mar, 2012 22:42 |
|
Angus
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Angus: Hejhej! Typ när man tycker att två personer passar ihop... Haha, jag är inte bra på att förklara xD Jaha, tack! ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
30 mar, 2012 17:57 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Cyachi: Vet inte varför jag frågar i just den här tråden, men någon som vet hur man kan undvika/förminska uppkomst av blåmärken (gud, den meningen blev konstig haha)? Blev avslängd av hästen idag och jag är helt galet öm just nu, ni vet sådär som man är när ett blåmärke är på g. Om någon vet, please share. Is är ett bra is eller något kallt det lindrar eller använd en värktablett blöt den och bre ut på stället låter galet men jag tror att det hjälper på samma sätt det hjälper folk som blivit brända av Bluebottles (maneter) ![]()
30 mar, 2012 19:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-30 kl. 19:17
|
|
themarauder
Lärare |
30 mar, 2012 19:13 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
themarauder
Hoppsan just nu känner jag mig så bäst på att trycka på fel men nu e det fixat ![]()
30 mar, 2012 19:15 |
|
themarauder
Lärare |
Det fick i alla fall mig att le här i min ensamhet =) har väldigt tråkigt. =) - just like themarauder 30 mar, 2012 19:18 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Yayy ![]()
30 mar, 2012 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen