UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Typ alla jag har frågat tycker att de är bättre på engelska haha XD Skrivet av Beben: Okej alla Disney fans kommer döda mig nu haha Men jag tycker att Disney filmer (de tecknade) är bättre på svenska än engelska Men va? Klart de är bättre på svenska! Det är ju det i alla fall jag växt upp med. Och för mig är det inte bara de jag växt upp med, trassel och frost är också mycket bättre på svenska än engelska haha XD XD 29 aug, 2016 15:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Beben: Okej alla Disney fans kommer döda mig nu haha Men jag tycker att Disney filmer (de tecknade) är bättre på svenska än engelska Jag tycker mest låtarna är såå mycket bättre på svenska men filmerna vet jag inte. Tycker inte alls om filmer öht på svenska men vissa som man vuxit upp med tycker jag ju såklart är mycket bättre men inte alla. TheFifthMarauder: Vänner har jag aldrig fattar varför det är så populärt. Har knappt sett något utav det men tycker det verkar skitdåligt tbh. How I Met Your Mother är dock bra! Brukade kolla rätt mycket på det innan! :> "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 aug, 2016 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Beben: Okej alla Disney fans kommer döda mig nu haha Men jag tycker att Disney filmer (de tecknade) är bättre på svenska än engelska Men va? Klart de är bättre på svenska! Det är ju det i alla fall jag växt upp med. De äldre filmerna tycker jag är bäst på svenska för det är jag uppväxt med. Men filmerna som kommit de senaste typ 8-10 åren har jag sett på engelska först så jag tycker de är bättre på engelska 29 aug, 2016 18:18 |
|
potterflicka
Elev |
Jag tycker att Jennifer Lawrence är överskattad.
25 sep, 2016 18:40 |
|
Frivolt
Elev |
Överskattad: Zara Larsson
Underskattad: Emma Watson End of story! 30 sep, 2016 17:12 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Typ halvt: who is it? Varför stava rätt när man kan stava fel? 30 sep, 2016 19:55 |
|
Midaxz
Elev |
Tate från AHS är INTE snygg...
I'm on a see food diet. I see food and I eat it! 30 sep, 2016 20:06 |
|
Dixie_Milla01
Elev |
Skrivet av Midaxz: Tate från AHS är INTE snygg... Håller med! Min kompis pratar hela tiden om hur snygg han är men jag ser det ärlig talat inte 30 sep, 2016 22:40 |
|
Midaxz
Elev |
Skrivet av Dixie_Milla01: Skrivet av Midaxz: Tate från AHS är INTE snygg... Håller med! Min kompis pratar hela tiden om hur snygg han är men jag ser det ärlig talat inte eller hur!! Ja, förstår om det hade varit Kit, han ser ju längre, äldre och bättre ut (har märkt att för mig spelar frisyren asstor roll om jag tycker nån e snygg eller inte, ahah), medan Tate ser ba us som en töntig teen, eh. I'm on a see food diet. I see food and I eat it! 30 sep, 2016 22:48 |
|
Borttagen
|
Förutom några ok fightingscener var "Suicide Squad" knappt bra alls, ville inte ens se klart allt. 1 okt, 2016 04:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen