@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
2 apr, 2012 22:25 |
|
Ally Regins
Elev |
3 apr, 2012 00:38 |
|
themarauder
Lärare |
Jag har ett att sälja - om du är intresserad! Äger bara två, så jag tar helst ett liite högre pris. Är tio galleoner ok? =) - just like themarauder 3 apr, 2012 00:41 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Twix: Säljer Tjocke Munkbrodern! Söker Helena Ravenclaw (max 20g), Blodiga Baronen (max 20g) och kort för 1-3g styck! Säljer du bara tjocke munkebrodern i utbyte mot helena eller blodiga baronen? Eller kan du tänka dig att byta honom mot tre random, t.ex. Morgana, Lavender Brown och Newton Scamander? ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 3 apr, 2012 07:13 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av TheWitch: Skrivet av Twix: Säljer Tjocke Munkbrodern! Söker Helena Ravenclaw (max 20g), Blodiga Baronen (max 20g) och kort för 1-3g styck! Säljer du bara tjocke munkebrodern i utbyte mot helena eller blodiga baronen? Eller kan du tänka dig att byta honom mot tre random, t.ex. Morgana, Lavender Brown och Newton Scamander? Han är tyvärr såld 3 apr, 2012 07:14 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av TheWitch: Skrivet av Twix: Säljer Tjocke Munkbrodern! Söker Helena Ravenclaw (max 20g), Blodiga Baronen (max 20g) och kort för 1-3g styck! Säljer du bara tjocke munkebrodern i utbyte mot helena eller blodiga baronen? Eller kan du tänka dig att byta honom mot tre random, t.ex. Morgana, Lavender Brown och Newton Scamander? Han är tyvärr såld Vad synd ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 3 apr, 2012 07:17 |
|
Borttagen
|
Jag söker Kingsley, Agripppa, J.K Rowling, Ludo Bagman och drakblod för 1-50g!
Säljer Blodiga Baronen, den som kan betala bäst får den! 3 apr, 2012 08:23 |
|
Othelia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag söker Kingsley, Agripppa, J.K Rowling, Ludo Bagman och drakblod för 1-50g! Säljer Blodiga Baronen, den som kan betala bäst får den! Jag har Agrippa, vill du ha för 5g?
3 apr, 2012 09:22 |
|
Ally Regins
Elev |
Skrivet av themarauder: Jag har ett att sälja - om du är intresserad! Äger bara två, så jag tar helst ett liite högre pris. Är tio galleoner ok? Det är ok!
3 apr, 2012 09:24 |
|
LoonyMe
Elev |
3 apr, 2012 09:26 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen