@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: haha ja verkligen xd jag gilalde verkligen Caridee xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: men jag älskar när de skulle göra de där sketserna xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: haha nej verkligen inte!! jag skulle kunna slänga ut henne, lr den där Alich, hon som typ inte har något sjävförtroende alls och jag förstår inte det Skrivet av Cara Riddle: Ser på Top Model och jag fattar inte hur de orkar bo ihop xD Jag kollar oxå på det! I kind of don't like Melrose... Aa Hahaa, det var pure awesomeness ![]()
24 maj, 2012 16:37 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: haha ja verkligen xd jag gilalde verkligen Caridee xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: men jag älskar när de skulle göra de där sketserna xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: haha nej verkligen inte!! jag skulle kunna slänga ut henne, lr den där Alich, hon som typ inte har något sjävförtroende alls och jag förstår inte det Skrivet av Cara Riddle: Ser på Top Model och jag fattar inte hur de orkar bo ihop xD Jag kollar oxå på det! I kind of don't like Melrose... Aa Hahaa, det var pure awesomeness A, jag me!
24 maj, 2012 16:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: hon är typ den enda som verkar snäll ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: haha ja verkligen xd jag gilalde verkligen Caridee xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: men jag älskar när de skulle göra de där sketserna xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: haha nej verkligen inte!! jag skulle kunna slänga ut henne, lr den där Alich, hon som typ inte har något sjävförtroende alls och jag förstår inte det Skrivet av Cara Riddle: Ser på Top Model och jag fattar inte hur de orkar bo ihop xD Jag kollar oxå på det! I kind of don't like Melrose... Aa Hahaa, det var pure awesomeness A, jag me! ![]()
24 maj, 2012 16:39 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: hon är typ den enda som verkar snäll ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: haha ja verkligen xd jag gilalde verkligen Caridee xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: men jag älskar när de skulle göra de där sketserna xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: haha nej verkligen inte!! jag skulle kunna slänga ut henne, lr den där Alich, hon som typ inte har något sjävförtroende alls och jag förstår inte det Skrivet av Cara Riddle: Ser på Top Model och jag fattar inte hur de orkar bo ihop xD Jag kollar oxå på det! I kind of don't like Melrose... Aa Hahaa, det var pure awesomeness A, jag me! jaa, men jag gillar tvillingarna oxå!! ♥
24 maj, 2012 16:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: ja de är härliga Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: hon är typ den enda som verkar snäll ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: haha ja verkligen xd jag gilalde verkligen Caridee xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: men jag älskar när de skulle göra de där sketserna xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: haha nej verkligen inte!! jag skulle kunna slänga ut henne, lr den där Alich, hon som typ inte har något sjävförtroende alls och jag förstår inte det Skrivet av Cara Riddle: Ser på Top Model och jag fattar inte hur de orkar bo ihop xD Jag kollar oxå på det! I kind of don't like Melrose... Aa Hahaa, det var pure awesomeness A, jag me! jaa, men jag gillar tvillingarna oxå!! ♥ ![]()
24 maj, 2012 16:44 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: ja de är härliga Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: hon är typ den enda som verkar snäll ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: haha ja verkligen xd jag gilalde verkligen Caridee xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: men jag älskar när de skulle göra de där sketserna xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: haha nej verkligen inte!! jag skulle kunna slänga ut henne, lr den där Alich, hon som typ inte har något sjävförtroende alls och jag förstår inte det Skrivet av Cara Riddle: Ser på Top Model och jag fattar inte hur de orkar bo ihop xD Jag kollar oxå på det! I kind of don't like Melrose... Aa Hahaa, det var pure awesomeness A, jag me! jaa, men jag gillar tvillingarna oxå!! ♥ aa
24 maj, 2012 16:46 |
|
Solkatten
Elev |
Vår frys är typ proppfylld med glass nu då x'D ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 16:53 |
|
Lills
Elev |
Det gå ryckten om att Aria, Lills, harry potter fanet och melinda123 ska åka till stafettkarnevalen i morrn. (Och en massa mer, fast de här är de enda som har mugglis. xD)
![]()
24 maj, 2012 16:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 maj, 2012 16:55 |
|
scarhead
Lärare |
Nej vadå rätt åt min Linnea, jag har inte gjort något som förtjänar en iskall dusch på skolgården rätt i nacken.
24 maj, 2012 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen