@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi fick ju springa 60m/800m/längdhopp/höjdhopp och sånt :''''(Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hade inga lektioner idag för vi hade idrottsdag och så fick jag sluta en timme tidigare! Trololo... Jag hade ju idrottsdag igår, men det slutade inte bra xD Näe.. XD Vi hade typ brännboll i 30 plusgrader. Dog typ när jag skulle springa XD Skulle göra vad som helst för att spela brännboll i 100 grader istället för det Vad drygt.. hatar höjdhopp </3 Jag tycker brännboll är ganska drygt egentligen, fångade aldrig bollen när vårat lag var ute XD 24 maj, 2012 14:43 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Hur ser man om man har fått några reviews på sina fanfictions på fanfiction.net? Om du är inne i läs-läge kan du titta högst upp till höger i dokumentet. Där ska det finnas en pratbubbla med en siffra före. Siffran står för hur många recensioner du fått, och om du klickar där kan du läsa dem. ![]()
24 maj, 2012 14:48 |
|
Borttagen
|
24 maj, 2012 14:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-24 kl. 15:07
|
|
EmahS
Elev |
24 maj, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: natti natti söta du ♥ och jag tänkte att jag skulle tala om för dig att jag stannar :p så tack för att du fick mig att ändra mig ♥ Är ovanligt trött just nu, så godnatt. ♥ Åh vad glad jag blir! 24 maj, 2012 15:09 |
|
Solkatten
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Vi slutar 15:15, längtar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 15:09 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
HAII GAIIIZZZ vem hejar ni på ikväll?
speech! 24 maj, 2012 15:14 |
|
Knizzlare
Elev |
kom och bada med mig nån muggliiis ahaha, det är 30 grader varmt och jag har ingen att bada med liksooom, katastrof!
![]()
24 maj, 2012 15:17 |
|
-Patronus-
Elev |
24 maj, 2012 15:25 |
|
baramin
Elev |
Idag har jag gjort två prov och det känns ASBRA, mina betyg i ma och so är räddade. Glädje. Nu har jag en fjuttig artikel kvar att skriva och sen så är jag klar med allt som kommer att påverka betygen och kan bo under en sten tills juli. #FYFANVADSKÖNT
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 24 maj, 2012 15:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen