@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
24 maj, 2012 13:51 |
|
mine
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Borttagen: DET ÄR 26 GRADER HÄR JAG TROR JAG DÖR HOS MIG ÄR DET 29 GRADER!!! HOS MIG ÄR DET 15 GRADER! XD Tror jag eller varmare:I 24 maj, 2012 13:53 |
|
Borttagen
|
24 maj, 2012 14:03 |
|
Ginnyy
Elev |
Igår hade jag inga lektioner. Inte idag heller, förutom ett prov kl 8. Var klar med det innan nio! Det var nog absolut första gången som jag var hemma från skolan innan tio! Sen imorgon har jag inga lektioner
24 maj, 2012 14:27 |
|
Borttagen
|
Hade inga lektioner idag för vi hade idrottsdag och så fick jag sluta en timme tidigare!
24 maj, 2012 14:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hade inga lektioner idag för vi hade idrottsdag och så fick jag sluta en timme tidigare! Trololo... Jag hade ju idrottsdag igår, men det slutade inte bra xD 24 maj, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hade inga lektioner idag för vi hade idrottsdag och så fick jag sluta en timme tidigare! Trololo... Jag hade ju idrottsdag igår, men det slutade inte bra xD Näe.. XD Vi hade typ brännboll i 30 plusgrader. Dog typ när jag skulle springa XD 24 maj, 2012 14:38 |
|
si_tonks
Elev |
24 maj, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi fick ju springa 60m/800m/längdhopp/höjdhopp och sånt :''''(Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hade inga lektioner idag för vi hade idrottsdag och så fick jag sluta en timme tidigare! Trololo... Jag hade ju idrottsdag igår, men det slutade inte bra xD Näe.. XD Vi hade typ brännboll i 30 plusgrader. Dog typ när jag skulle springa XD Skulle göra vad som helst för att spela brännboll i 100 grader istället för det 24 maj, 2012 14:41 |
|
expelliarmus
Elev |
Hur ser man om man har fått några reviews på sina fanfictions på fanfiction.net?
24 maj, 2012 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen