@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
24 maj, 2012 11:22 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Minidjuret: aha det var det tror jag!!Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Minidjuret: ehh, jag vet inte xDSkrivet av ronnyponny: Skrivet av Minidjuret: asså det har jag typ fattat men filmen han är med i vet jag inte vad det är för nåt!! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Minidjuret: ...jag vet typ inte vad det är för nåt! o.O Skrivet av ronnyponny: Jag har märkt det lite på min dash!! xD Oh, nice för dig! 8D Vad det är för något. DET?!!! O.O D: *död* Denna det är snygga Chris Hemsworth ^^ Han är med i många filmer, så vilken menar du? ^^ Är det han med en hammare för i så fall menar jag den! Han spelar huvudpersonen Thor i filmen Thor och han spelar också Thor i The Avengers ^^
24 maj, 2012 11:24 |
|
gedric
Elev |
Skrivet av ronnyponny: mm. ronnyponny äntligen håller du med mej xD ♥Skrivet av Minidjuret: ehh, jag vet inte xDSkrivet av ronnyponny: Skrivet av Minidjuret: asså det har jag typ fattat men filmen han är med i vet jag inte vad det är för nåt!! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Minidjuret: ...jag vet typ inte vad det är för nåt! o.O Skrivet av ronnyponny: Jag har märkt det lite på min dash!! xD Oh, nice för dig! 8D Vad det är för något. DET?!!! O.O D: *död* Denna det är snygga Chris Hemsworth ^^ Han är med i många filmer, så vilken menar du? ^^ Är det han med en hammare för i så fall menar jag den! gedric ja mohahaha!! Nej men dom är allt annat än mysiga!
Harry är awesome !
24 maj, 2012 11:24 |
|
Solkatten
Elev |
Varför "glad"? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 11:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
Haha för att jag bara typ kan skratta åt det, hahahaha. without something there is no nothing 24 maj, 2012 11:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag tror knappt jag säger det här men jag tror faktiskt jag skall gå ut i solen O_O jag måste vara sjuk typ xD haha men, men mugglis får följa med ut
![]()
24 maj, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av gedric: Skrivet av Borttagen: aouch!! stackars dej Skrivet av gedric: Skrivet av Borttagen: vad ska du till eller asså aa? ♥ Nä.. Platta håret och sätta sig i bilen om en halvtimme. Buuu ! Jag vill inte. LÅT MINA FINGRAR VARA! D: haha. Jag ska på utbildning. Ska lära mig o ge insulin inför sommarjobbet vilket innebär att dom kommer ta blodsockerprov. med andra ord. Sticka hål i mina fingrar o ta blod därifrån. Jag hatar det, just i fingrarna. Nä, men dom tar som en nål och sticker hål på huden så man börjar blöda. 24 maj, 2012 11:56 |
|
Borttagen
|
Kan jag få prata med någon... Typ nu?♥
24 maj, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan jag få prata med någon... Typ nu?♥ du kan få prata med mig♥ 24 maj, 2012 12:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan jag få prata med någon... Typ nu?♥ du kan få prata med mig♥ Awie tack♥ 24 maj, 2012 12:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen