Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
juliaweasly
Elev |
Nej fan van jobbigt!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
28 mar, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: AND YOU NOT GONNA GET TO SHIP ME WITH STRANGERS :xSkrivet av Borttagen: Skrivet av Katla: NEJ.Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN FRÅGA GUYS. Vet inte varför jag valde denna tråd menmen. Kan man shippa mugglisar? eh you guys are still my otp jag är inte otp med denna människa. Jag vet inte ens vem det är. YOU DON'T GET TO SAY ANYTHING 'BOUT MY SHIPS 28 mar, 2012 22:11 |
|
linnvendela
Elev |
Jag shippar mugglisar ^^
Jaha. 28 mar, 2012 22:17 |
|
Cyachi
Elev |
Vet inte varför jag frågar i just den här tråden, men någon som vet hur man kan undvika/förminska uppkomst av blåmärken (gud, den meningen blev konstig haha)? Blev avslängd av hästen idag och jag är helt galet öm just nu, ni vet sådär som man är när ett blåmärke är på g.
Om någon vet, please share. 28 mar, 2012 22:25 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Katla: AND YOU NOT GONNA GET TO SHIP ME WITH STRANGERS :x Skrivet av Borttagen: Skrivet av Katla: NEJ.Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN FRÅGA GUYS. Vet inte varför jag valde denna tråd menmen. Kan man shippa mugglisar? eh you guys are still my otp jag är inte otp med denna människa. Jag vet inte ens vem det är. YOU DON'T GET TO SAY ANYTHING 'BOUT MY SHIPS SHE'S NOT A STRANGER, GOSH she's nice. i promise Skrivet av linnvendela: Jag shippar mugglisar ^^ OH GREAT I'M NOT ALONE ♏︎ 29 mar, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: She's as strange as Voldemorts nose.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Katla: AND YOU NOT GONNA GET TO SHIP ME WITH STRANGERS :x Skrivet av Borttagen: Skrivet av Katla: NEJ.Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN FRÅGA GUYS. Vet inte varför jag valde denna tråd menmen. Kan man shippa mugglisar? eh you guys are still my otp jag är inte otp med denna människa. Jag vet inte ens vem det är. YOU DON'T GET TO SAY ANYTHING 'BOUT MY SHIPS SHE'S NOT A STRANGER, GOSH she's nice. i promise Skrivet av linnvendela: Jag shippar mugglisar ^^ OH GREAT I'M NOT ALONE TELL ME WHO IT IS OR I'LL BURN THIS PLACE DOWN 29 mar, 2012 17:58 |
|
Minidjuret
Elev |
Hehe, första gången man skriver här
Såg att ni shippar mugglisar xD Får man höra några...? 8D 29 mar, 2012 18:02 |
scarhead
Lärare |
29 mar, 2012 18:06 |
|
Katla
Elev |
WAWAWAWWAWAWWAWAWWAWAW ♏︎ 29 mar, 2012 18:25 |
|
GinnyOlivia
Elev |
29 mar, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen