@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gedric
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad ska du till eller asså aa? ♥ Nä.. Platta håret och sätta sig i bilen om en halvtimme. Buuu ! Jag vill inte. LÅT MINA FINGRAR VARA! D:
Harry är awesome !
24 maj, 2012 11:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Asså den som gör reklam borde straffas! De är så grymt dåliga -.-
Men nu skall jag se på Scooby Doo ![]()
24 maj, 2012 11:02 |
|
Solkatten
Elev |
Vilken dag alltså X'D Vi är 6 st i klassen.
Första passet hade vi språk men jag hade den sista delen av NP i matte (inga mer NP, WOHOO!). Rast i 30 minuter. Ingen musik så vi hade ea i ca 40 min. Rast i 30 min. Nu har vi ea istället för svenska i 30 minuter. Lunch till tio över. Sen har vi idrott utan lärare och vi ska springa 6 km (vi är bara tre st som kommer vara med, lol) Rast i 20 min. Matte i typ 35 minuter. Rast i kanske 15 minuter. Sedan NO tills 15:20 då vi slutar. Väldigt soft dag x'D (Om man bortser från idrotten). På matten gör vi ritningar och på NO ska jag göra ett omprov. Annars på No:n bygger vi på våra båtar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 11:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-24 kl. 11:04
|
|
gedric
Elev |
min kompis håller på med london dungeon och visar mej massa äckliga bilder xD ronnyponny
Harry är awesome !
24 maj, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av gedric: Skrivet av Borttagen: vad ska du till eller asså aa? ♥ Nä.. Platta håret och sätta sig i bilen om en halvtimme. Buuu ! Jag vill inte. LÅT MINA FINGRAR VARA! D: haha. Jag ska på utbildning. Ska lära mig o ge insulin inför sommarjobbet vilket innebär att dom kommer ta blodsockerprov. med andra ord. Sticka hål i mina fingrar o ta blod därifrån. Jag hatar det, just i fingrarna. 24 maj, 2012 11:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 maj, 2012 11:10 |
|
Solkatten
Elev |
Lasagne till lunch
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2012 11:11 |
|
Tonks_xD
Elev |
24 maj, 2012 11:12 |
|
gedric
Elev |
Skrivet av Borttagen: aouch!! stackars dej Skrivet av gedric: Skrivet av Borttagen: vad ska du till eller asså aa? ♥ Nä.. Platta håret och sätta sig i bilen om en halvtimme. Buuu ! Jag vill inte. LÅT MINA FINGRAR VARA! D: haha. Jag ska på utbildning. Ska lära mig o ge insulin inför sommarjobbet vilket innebär att dom kommer ta blodsockerprov. med andra ord. Sticka hål i mina fingrar o ta blod därifrån. Jag hatar det, just i fingrarna.
Harry är awesome !
24 maj, 2012 11:12 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Minidjuret: asså det har jag typ fattat men filmen han är med i vet jag inte vad det är för nåt!! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Minidjuret: ...jag vet typ inte vad det är för nåt! o.O Skrivet av ronnyponny: Jag har märkt det lite på min dash!! xD Oh, nice för dig! 8D Vad det är för något. DET?!!! O.O D: *död* Denna det är snygga Chris Hemsworth ^^
24 maj, 2012 11:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen