@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Yes. Yes. YES.
Alice har en liten Ed Norton-maraton mitt i natten, haha. När man ändå inte kan sova så kan man lika gärna sysselsätta sig med något. ^^' 24 maj, 2012 02:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
gäsp. jag borde resa mig upp.
speech! 24 maj, 2012 06:09 |
|
ronnyponny
Elev |
24 maj, 2012 06:48 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte gå till skolan.. Har typ ångest </3
24 maj, 2012 07:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
getingar måste vara bland de mest korkade djur som finns -.- och de väljer alltid mitt rum att irra in sig i S: jaja
good morging folk xD ![]()
24 maj, 2012 08:01 |
|
hermione granger 1999
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha omg. ♥ Jag går igenom mina gamla skolböcker och då hittade jag en dagbok(alla i klassen hade en egen som man skulle skriva i ibland) och jag hade skrivit såhär: (Jag var nio år när jag skrev detta och jag skriver av precis som det står, så det är därför det kommer vara stavfel, särskrivningar och konstiga meningar). ''När jag är 25 år ska jag köpa en bil som är ljus-grön och min bil ska sväva i luften. Jag ska ha jätte mycket pengar så att jag kan åka på semester och vara med slekten när jag vill. Jag ska jobba på ett stäle som man tar hand om gamla eller jobba på globen så att jag får mycket pengar. Jag ska bo på landet eller nära slektingar och om jag bor på landet så ska jag ha två små hund-valpar en katt-unge tre hestar två kaniner fem lam och jag ska ha en sjö som jag kan simma i. Jag ska träfa nya kompisar och gamla kompisar. På min fritid ska jag ta det lugnt eller åka till nåt land och ha semester. När jag jobbar så ska jag jobba på dagen eller på morgonen. Jag ska få två barn och ha jätte roligt med dom och vi skulle fråga vår slekt om dom ville åka på semester med oss och dom svarade ja så skulle vi åka till thailand och då skulle vi solla på stranden och bada i polen eller i havet. Vi skulle bo på ett jätte lyksigt hotel som har fem vattenrutsbanor och tre stora polar och två bubel-polar och vi ska ha stora rum och det ska finnas jätte god mat som alla jilar och frukt ska det också finas på hotelet och hotelet ska vara nära stan. Vi skulle åka båten många gånger och slekten skulle få åka med oss. På båten skulle vi vara ute på båten och vi skulle ha bra rum. Vi skulle spela spel på båten och vi skulle vara på dans sidan och ha jätte roligt och barna skulle få vara på lek sidan och på morgonen skulle vi gå till ett stäle som man äter och vi skulle gå dit på dagen med och på kvälen. Och barna skulle heta Linda och Sofre fast det spelar ingen rol om det är en tjej eller kille fast om det var en kille så vet jag inte vad han skulle hetta så det får jag bestema sen. barna skulle få gå i skolan förstors och jag ska lära dom mycket också och jag skulle så klart spara den här boken och jag skulle visa den hära boken för mina barn och jag tror att dom skulle tycka om den här boken. Linda och Sofie skulle leka med kompisar ofta och ha roligt.'' Hahahaha!!! Vad gulligt!
24 maj, 2012 09:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 maj, 2012 09:08 |
|
expelliarmus
Elev |
24 maj, 2012 09:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Jag gör världens godaste latte! Druckit två koppar denna ljuva morgon :$ jag tar gärna en kopp om jag får ^^' litar på att det är den godaste 24 maj, 2012 09:17 |
|
expelliarmus
Elev |
24 maj, 2012 09:18 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen