@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: min mor -.- min familj är inte riktigt normal och ja hon gör jämt sånt här på nätterna Skrivet av Cara Riddle: nu måste jag ju vänta på att min mor skall skala potatis innan jag kan se på Thor -.- Vem skalar potatis nu? xD ![]()
23 maj, 2012 22:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Solkatten: min mor -.- min familj är inte riktigt normal och ja hon gör jämt sånt här på nätterna Skrivet av Cara Riddle: nu måste jag ju vänta på att min mor skall skala potatis innan jag kan se på Thor -.- Vem skalar potatis nu? xD Ska ni äta eller vadå? D: o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 23:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: haha nej inte idag xD vi åt vid nio xD nej men hon skall göra potatissallad tills i morgon xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Solkatten: min mor -.- min familj är inte riktigt normal och ja hon gör jämt sånt här på nätterna Skrivet av Cara Riddle: nu måste jag ju vänta på att min mor skall skala potatis innan jag kan se på Thor -.- Vem skalar potatis nu? xD Ska ni äta eller vadå? D: o.o ![]()
23 maj, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
NÅGON SOM VILL UUUUGGLA?
23 maj, 2012 23:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag älskar att gå igenom min spellista xD jag har över 500 låtar och jag vet aldrig vad jag hittar xD
![]()
23 maj, 2012 23:06 |
|
EmahS
Elev |
Hatar val. Jag vet inte vem jag ska ge min andra siesta biljett till. Min bror vill ha den, men jag vet att om han vunnit hade jag inte fått hans andra. Den hade hans flickvän fått. Eller ska jag sälja den till min kompis, om hon köper en vanlig biljett till min mamma, så får hon biljetten med camping. Orkar inte! Och vill inte göra någon ledsen
23 maj, 2012 23:07 |
|
Solkatten
Elev |
Vi blir ovanligt få i klassen imorgon, haha. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 23:08 |
|
Borttagen
|
23 maj, 2012 23:11 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är rätt säker på att jag blir Master of Mugglis antingen imorgon eller på fredag (
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 23:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: antingen skriver du något jätte fint lr något helt random Jag är rätt säker på att jag blir Master of Mugglis antingen imorgon eller på fredag ( ![]()
23 maj, 2012 23:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen