@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Nä, vet ni; nu ska jag i duschen, fika, se TV och sova!
Och bara för att få med en till sak som ingen bryr sig om är; Det är bara 45 inlägg till jag blir Mästare över Döden ;D 23 maj, 2012 21:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-23 kl. 21:58
|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag ser fram emot skolan nu. Imorgon - planerad vattenkrig på skolgården. Tisdag - friluftsdag + planerad vattenkrig. 5 juni - borta en dag från skolan + planerad vattenkrig. VI ÄR INTE ALLS BEROENDE AV VATTENKRIG??? DU GAV MIG JUST VÄRLDENS BÄSTA IDÉ OMG Vattenkrig imorgon på lunchrasten? Heeeell yeah! ;D ![]()
23 maj, 2012 21:58 |
|
Solkatten
Elev |
Gillar inte finlandssvenska.
Ronald Weasley Haha, nej det blir du tyvärr inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 21:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-23 kl. 22:01
|
|
MonsterCookie
Elev |
OK TINTIN YOU SON OF A GOAT YOU GET YOUR LITTLE ASS OVER HERE RIGHT NOW AND I DO NOT CARE ABOUT YOUR DATE WITH Miyuki OK GET OVER HERE NOW NOW NOW
YOU ALMOST SCARED ME TO DEATH OK wolfstar deserved better. 23 maj, 2012 22:01 |
|
Knizzlare
Elev |
23 maj, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: OK TINTIN YOU SON OF A GOAT YOU GET YOUR LITTLE ASS OVER HERE RIGHT NOW AND I DO NOT CARE ABOUT YOUR DATE WITH Miyuki OK GET OVER HERE NOW NOW NOW YOU ALMOST SCARED ME TO DEATH OK And..? 23 maj, 2012 22:04 |
|
onlyoliviaa
Elev |
23 maj, 2012 22:05 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Gillar inte finlandssvenska. Ronald Weasley Haha, nej det blir du tyvärr inte. Joho Och how dare you, jag pratar ju finlandssvenska! JK... Rowling (lolz)! Det gör jag inte alls. Jag pratar äkta VLM-svenska (aka "Rikssvenska" 23 maj, 2012 22:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Solkatten: Gillar inte finlandssvenska. Ronald Weasley Haha, nej det blir du tyvärr inte. Joho Och how dare you, jag pratar ju finlandssvenska! JK... Rowling (lolz)! Det gör jag inte alls. Jag pratar äkta VLM-svenska (aka "Rikssvenska" Men fail, nu tänkte jag på Master of Mugglis. x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 22:07 |
|
MonsterCookie
Elev |
WHY THANK YOU VERY MUCH ;P Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: OK TINTIN YOU SON OF A GOAT YOU GET YOUR LITTLE ASS OVER HERE RIGHT NOW AND I DO NOT CARE ABOUT YOUR DATE WITH Miyuki OK GET OVER HERE NOW NOW NOW YOU ALMOST SCARED ME TO DEATH OK And..? oh shuddup wolfstar deserved better. 23 maj, 2012 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen